-
Αφιέρωμα στην Ειδική Αγωγή
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ -ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Π.Ε ΑΙΓΑΛΕΩ
(26-9-2004)
-
Ριζοσπαστική Παιδαγωγική: μέσα από τους θεσμούς ή μέσα από το κίνημα;
εισήγηση του Π. Μενδώνη, από τον Παιδαγωγικό Όμιλο των Παρεμβάσεων Κινήσεων Συσπειρώσεων Π.Ε.
(31-5-2004)
-
Γ. Γρόλλιος, Ρ Καρανταϊδου, Δ. Κορομπόκης, Χ. Κοτίνης, Τ. Λιάμπας: ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ: Μια παιδαγωγική προσέγγιση με βάση τη θεωρία του Paulo Freire, εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Αθήνα 2002
Βιβλιοκριτική από το σ. Χρήστο Ρέππα
(24-4-2004)
-
Να
ντύσουμε τα λόγια με πράξεις !
ανακοίνωση της Κίνησης για έναν
Παιδαγωγικό Όμιλο
(12-2-2004)
-
Το
ολοήμερο σχολείο: Θεσμική συγκρότηση και
πραγματικότητα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (εκτενή αποσπάσματα της
έρευνας δημοσιεύονται στο 15ο τεύχος του
εκπαιδευτικού περιοδικού "Ρωγμές εν
τάξει")
(8-1-2004)
-
Η
Δημόσια Εκπαίδευση στον αστερισμό της
διάλυσης και της ιδιωτικοποίησης
του Aρβανίτη Βασίλη
(19-11-2003)
-
Υποθέσεις
και ερωτήματα για ορισμένες
επιστημολογικές και πολιτικές
προεκτάσεις στο έργο του Ilya Prigogine «Τάξη
μέσα από το Χάος»
άρθρο του Βασίλη Μακρή με αφορμή τον
πρόσφατο χαμό του Ilya Prigogine
-
ΟΛΟΗΜΕΡΟ
- ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ
από το δελτίο "εν τάξει" της
Ανεξάρτητης Κίνησης του Συλλόγου Π.Ε. "Κ.Σωτηρίου"
(16-6-2003)
-
Εκπαίδευση
ατόμων με ειδικές ανάγκες - Προοπτικές: «Μύθος
και πραγματικότητα»
της Βίκης Λαγοπούλου (εισήγηση στο
συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ με θέμα την ειδική
αγωγή)
-
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ
του Χρήστου Ρέππα
-
Παγκοσμιοποίηση
και εκπαίδευση
του Γιώργου Γρόλλιου (Δημοσιεύτηκε
στη Σύγχρονη Εκπαίδευση)
-
Ευέλικτη
ζώνη και μέθοδος project
των Γιώργου Γρόλλιου-Τάσου
Λιάμπα (Δημοσιεύτηκε στην Εκπαιδευτική
Κοινότητα)
-
Εκπαίδευση
και πόλεμος
του Bob Peterson
-
Αν
η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι η
απάντηση, ποια είναι η ερώτηση;
του Michael W. Apple (Εκπαιδευτική Κοινότητα
τ. 58)
-
Κοινωνιολογική
θεωρία και παιδαγωγική. Η συμβολή του MADAN
SARUP
των Γιώργου Γρόλλιου και Γιάννη Κάσκαρη
-
Όψεις
της σύγχρονης ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής
πολιτικής και παιδαγωγικής
του Γιώργου Γρόλλιου
-
Οι
απόψεις των εκπαιδευτικών για την
επιμόρφωση - του Βασίλη Μακρή
-
Για
τη Μετεκπαίδευση - του Χρήστου Κοτίνη
-
Εξομοίωση
- του Δημήτρη Μαριόλη
-
ΕΠΕΑΕΚ:
Γενικοί στόχοι - του Πέτρου Μενδώνη (Ρωγμές
εν τάξει, τ.6)
-
Η
κοινωνική βάση του ολοήμερου - του
Δημήτρη Μαριόλη (Ρωγμές εν τάξει, τ.6)
-
Ο
νέος ρόλος των εκπαιδευτικών - των
Χρήστου Κάτσικα, Χρυσάνθης Αθανασίου (Αντιτετράδια,
τ.54)
-
Για
την αξιολόγηση - του Γ. Μηλιού
-
Για
την αξιολόγηση - του Μπ. Νούτσου
-
Για
την αξιολόγηση - Παρέμβαση για την
Αυτονομία και την εκπαίδευση
-
Για
τη φυσική αγωγή-Οι άνθρωποι με τις
φόρμες
-
Μαθαίνουμε
να διαβάζουμε διαβάζοντας και να
γράφουμε γράφοντας
των Ν. Σύφαντου, Ντίνας Κόκου, Χρυσής
Κωνσταντοπούλου, Μαρίνας Ρόζη
-
Μύθοι
για τη διδασκαλία - του Γ.
Μαυρογιώργου
-
Αντιπαραμύθι
- της Ειρήνης Σ.
-
Για
μια πολυπολιτισμική εκπαίδευση - Τα
πίσω θρανία
-
Κοινωνία
των πολιτών, εκπαίδευση και παιδαγωγική
στην πορεία της ευρωπαϊκής ενοποίησης -
του Γιώργου Γρόλλιου