ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Η ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΟΕ


Ανακοινώσεις
Η στάση μας στη ΔΟΕ

αρχείο

 

Η στάση μας στην ΑΔΕΔΥ
Οικονομικά
Σύλλογοι
Αδιόριστοι
Εκπαιδευτικά

Διεθνή
Φωτογραφίες
Εντυπα των Κινήσεων
Σχήματα
Αλλες διευθύνσεις

 

 

ΑρχήΑρχή

 

Επικοινωνία:

Φόρμα επικοινωνίας

Δήλωση του Ντίνου Παντελίδη,

εκπροσώπου των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΚΙΝΗΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π.Ε. στο ΔΣ της ΔΟΕ.

Τηλ. 6974750410, 2103242144

29-3-2011

ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Το σαρωτικό κύμα για τη μείωση του κόστους λειτουργίας του δημόσιου δωρεάν σχολείου και η υπαγωγή του στους όρους του μνημονίου, κυβέρνησης, Ε.Ε και ΔΝΤ δεν έχει τέλος. Οι λογιστές του υπουργείου Παιδείας ετοιμάζουν νέο πακέτο συγχωνεύσεων – καταργήσεων - υποβαθμίσεων σχολείων. Αυτή τη φορά στο στόχαστρο των «καθαρά παιδαγωγικών λογικών» και των «εκπαιδευτικών κριτηρίων» μπαίνουν τα ειδικά σχολεία.

Οργανώνουν, με το γνωστό υπηρεσιακό και αδιαφανή τρόπο τους, καταργήσεις ειδικών σχολείων ώστε να φέρουν προ τετελεσμένων τα παιδιά που υποστηρίζονται σ’ αυτά, τους γονείς τους και την εκπαιδευτική κοινότητα. «Για το συμφέρον του μαθητή και την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης» όπως ψευδέστατα αναφέρουν, υπολογίζουν πώς θα στοιβάξουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε ακατάλληλα κτίρια έτσι ώστε να εξοικονομήσουν χρήματα από διδακτήρια, από εκπαιδευτικούς και από τα μέσα που μεταφέρουν τα παιδιά.

Για την εξυπηρέτηση του χρέους προς το αρπαχτικό κεφάλαιο και τις τράπεζες αγνοούν το μόχθο των γονιών των παιδιών, την αγωνία των εκπαιδευτικών των ειδικών σχολείων, τις ανάγκες για δημόσια δωρεάν ειδική εκπαίδευση σε όλα τα παιδιά που το έχουν ανάγκη. Σχολεία με ανυπολόγιστη προσφορά θεωρείται ότι επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό και διαγράφονται από τον εκπαιδευτικό χάρτη. Θα ακολουθήσει άραγε και επόμενο κύμα με κατάργηση και των διαπολιτισμικών σχολείων; Δε θα εκπλαγούμε! Αυτή η κυβέρνηση και το προσωπικό της στο υπουργείο Παιδείας, γίνονται κάθε μέρα και πιο επικίνδυνοι.

Απαιτούμε:

·         Να σταματήσει οποιαδήποτε υπηρεσιακή ή άλλη διαβούλευση για κατάργηση ειδικού σχολείου

Καλούμε:

·         Τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς να μην επιτρέψουν το έγκλημα.

·         Τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες ΔΟΕ – ΟΛΜΕ, τους Συλλόγους εκπαιδευτικών  Π.Ε και τις ΕΛΜΕ να παρέμβουν άμεσα και να υποχρεώσουν το υπουργείο να σταματήσει οποιοσδήποτε σχεδιασμός για το κλείσιμο –συγχώνευση- υποβάθμιση ειδικών σχολείων.

·         Τις τοπικές κοινωνίες να υπερασπιστούν τα σχολεία τους.

Αγωνιζόμαστε για:

§  Ουσιαστική ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής με γενναία αύξηση των δαπανών.

§  Ίδρυση δημόσιων ειδικών σχολείων όλων των βαθμίδων.

§  Δημιουργία Τμημάτων Ένταξης σε κάθε σχολείο και βαθμίδα εκπαίδευσης.

§  Δημόσια, δωρεάν εκπαίδευση, επαγγελματική κατάρτιση και αποκατάσταση των ΑμΕΑ,

§  Κατοχύρωση παιδαγωγικής – εκπαιδευτικής κατεύθυνσης των ΚΕΔΔΥ.

§  Διορισμό εκπαιδευτικών σε όλα τα δημόσια ιατροπαιδαγωγικά κέντρα.

 


 

Δήλωση του Ντίνου Παντελίδη,

εκπροσώπου των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΚΙΝΗΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π.Ε. στο ΔΣ της ΔΟΕ.

Τηλ. 6974750410, 2103242144

29-3-2011

ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ  ΕΙΔΙΚΩΝ  ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

Στις 11 Ιανουαρίου ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας «Συμπληρωματική Πρόσκληση για πρόσληψη υποψηφίων εκπαιδευτικών … ειδικών κατηγοριών … με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 67% και άνω … για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις …»

Με βάση αυτή την πρόσκληση 14 εκπαιδευτικοί στην Α/θμια εκπαίδευση (και 5 στη Β/βάθμια από ανάλογη εγκύκλιο) που πληρούν τους όρους της εγκυκλίου έπρεπε να έχουν διοριστεί.

Όμως, παρά το ότι βρισκόμαστε στο τέλος του Μάρτη, οι συνάδελφοι όχι μόνο δεν έχουν διοριστεί αλλά ενημερώθηκαν από τις υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας πως ο διορισμός τους καθυστερεί επειδή προσκρούει στην κυβερνητική απόφαση, με βάση τις δεσμεύσεις του Μνημονίου, για 1 διορισμό ανά 5 αποχωρήσεις. Καλέσανε δηλαδή αρχικά τους συναδέλφους να υποβάλουν αιτήσεις με τα απαραίτητα πιστοποιητικά από Πρωτοβάθμια Υγειονομική Επιτροπή, να δηλώσουν τις περιοχές με τη σειρά που επιθυμούν από πίνακες περιοχών κενών οργανικών θέσεων και τελικά τους ανακοίνωσαν πως δε θα υλοποιηθεί η εγκύκλιος για την πρόσληψή τους.

Προφανώς παίζουν, με το χειρότερο τρόπο, με τους ανθρώπους.

Ο εμπαιγμός του υπ. Παιδείας προς τους συναδέλφους μας αποτελεί μέρος της ασκούμενης αντικοινωνικής πολιτικής της κυβέρνησης που βάζει μπροστά τις δεσμεύσεις σε Μνημόνιο – Ε.Ε και ΔΝΤ από τις ανάγκες των ανθρώπων της ανεργίας, της υποαπασχόλησης, της ελαστικής εργασίας. Η ανθρωπιά δεν περισσεύει στα στελέχη του «Νέου Σχολείου» της αγοράς όταν κοροϊδεύουν ανθρώπους που, παρά τα όποια προβλήματά τους, έχουν προσφέρει στο παρελθόν τουλάχιστον 12 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι, όταν οργανώνουν τη ζωή τους με τρομερές δυσκολίες στην καθημερινότητά τους, όταν οι ανάγκες των σχολείων με τις εκατοντάδες ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού όλων των ειδικοτήτων τους χρειάζεται, όταν το επίσημο κράτος τους καλεί να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους για διορισμό!!

Και φυσικά, μετά τις συμπτύξεις – καταργήσεις - υποβιβασμούς σχολείων και τις καταργήσεις χιλιάδων οργανικών θέσεων μηδενίζονται, από τη νέα σχολική χρονιά, οι δυνατότητες διορισμών εκπαιδευτικών με πρώτα (;) θύματα τους συναδέλφους των ειδικών κατηγοριών. Το υπουργείο Παιδείας για να καλύψει τη λογιστική αντίληψη με την οποία επιβάλει το επιχειρηματικό σχολείο της μορφωτικής υποβάθμισης, της ατελείωτης 35άωρης παιδικής υπερεργασίας και της απλήρωτης ελαστικής εργασίας ΕΣΠΑ, επικαλείται «παιδαγωγικά κριτήρια» και άλλα ευφυή που όμως δεν μπορούν να κρύψουν πως το «Νέο Σχολείο» εφαρμόζεται απαξιώνοντας μεταξύ άλλων και τους 19 συναδέλφους μας.

Για την κυβέρνηση είναι «Πρώτα το Μνημόνιο», ούτε ο μαθητής ούτε η εκπαίδευση ούτε οι εργαζόμενοι.

Απαιτούμε:

  • Να διοριστούν ΤΩΡΑ οι συνάδελφοι των ειδικών κατηγοριών.

Καλούμε:

·         Τα υπουργεία Παιδείας, Εσωτερικών, Οικονομικών να αναλογιστούν το μέγεθος της αναλγησίας και να διορίσουν ΤΩΡΑ τους συναδέλφους μας.

·         Τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες ΔΟΕ- ΟΛΜΕ, τους Συλλόγους εκπαιδευτικών  Π.Ε και τις ΕΛΜΕ να απαντήσουν αποφασιστικά στην κυβερνητική κοροϊδία.

 


 

Δήλωση του Ντίνου Παντελίδη,

εκπροσώπου των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΚΙΝΗΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π.Ε. στο ΔΣ της ΔΟΕ.

Τηλ. 6974750410, 2103242144

23-32011

Ξεκίνησαν αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, από διευθυντές,

για τη μονιμοποίησή τους !!

Μετά τις καταργήσεις-συγχωνεύσεις-υποβιβασμούς σχολείων, τις χιλιάδες καταργήσεις οργανικών θέσεων, την κατάργηση της μετεκπαίδευσης, την επιχείρηση αυτοαξιολόγηση – κατηγοριοποίηση σχολείων, τις καθυστερήσεις στην πληρωμή των συναδέλφων από προγράμματα ΕΣΠΑ, το υπουργείο Παιδείας προχωρά στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Με έγγραφό της, η Διεύθυνση Δ/βάθμιας εκπαίδευσης Λακωνίας (11/3/2011, Αρ.Πρωτ.: Φ.10.1/1101), ζητά από τη διεύθυνση Δημοτικού Σχολείου του Περιστερίου, προκειμένου να μονιμοποιηθεί αποσπασμένος συνάδελφος εκπαιδευτικός ΠΕ11, να συντάξει «ειδικό σημείωμα γενικότερης επίδοσής του, στο οποίο απαραίτητα να αναφέρεται αν κρίνεται μονιμοποιητέος ή όχι και προακτέος στον επόμενο βαθμό.»

Η κυβέρνηση προχωρά σε εφαρμογή του αντιεκπαιδευτικού ν.3848/2010 και την ενεργοποίηση του άρθρου 32 παρ. 7 που αναφέρει πως: «Την αξιολόγηση της δράσης των σχολικών μονάδων … ακολουθεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, η οποία πραγματοποιείται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις» και του άρθρου 4 παρ.8 σύμφωνα με το οποίο «…ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός αξιολογείται ώστε να κριθεί αν είναι κατάλληλος να μονιμοποιηθεί..».

Η εφαρμογή του ν. 3848/2010 - που το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας ζητά την κατάργησή του – αποτελεί το βασικό εργαλείο για την υλοποίηση των στόχων του «Νέου Σχολείου» της αγοράς, των 800σίων σχολείων της ατελείωτης 35άωρης παιδικής υπερεργασίας, της διάλυσης κάθε μορφωτικής διαδικασίας που αντικαθιστά τη γνώση από την πληροφορία και τη δεξιότητα, της επιμόρφωσης «για την ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών και την προετοιμασία τους σχετικά με την Φιλοσοφία και την πρακτική του Νέου Σχολείου» (Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης). Είναι ο νόμος που μετατρέπει τους διευθυντές σε αξιολογητές–επιθεωρητές και τους εκπαιδευτικούς σε πειθαρχημένους υπαλλήλους των εντολών τους.

Το υπουργείο προχωρά στη αξιολόγηση – χειραγώγηση στη λογική της παραγωγικότητας αποδοτικότητας σχολείων και εκπαιδευτικών, στη λογική της λειτουργίας των σχολείων ως ιδιωτικές επιχειρήσεις όπου οι υπάλληλοί τους θα κρίνονται με βάση την ανταπόκρισή τους στους στόχους και τις επιδιώξεις των αφεντικών-προϊσταμένων τους, θα προσαρμόζονται στις παιδαγωγικές αντιλήψεις των σύμβουλων παιδαγωγικής καθοδήγησης, θα είναι υπάκουοι στο μέντορά τους και θα υπηρετούν την κρατική παιδαγωγική, έτσι ώστε να διατηρήσουν τη θέση εργασίας τους. Σε ένα τέτοιο σχολείο η παιδαγωγική ελευθερία και η δημοκρατία δεν έχει θέση και οι εκπαιδευτικοί και σύλλογοι διδασκόντων δεν έχουν δικαίωμα να καθορίζουν – και μάλιστα να αμφισβητούν - τον τρόπο λειτουργίας κάθε σχολείου με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών  και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Το φθηνό σχολείο, με ελάχιστη κρατική χρηματοδότηση και γονείς να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να πληρώσουν τα λειτουργικά έξοδα, πειθαρχημένο, με εκπαιδευτικούς αποξενωμένους από την ίδια τους την εργασία, ευέλικτο, χωρίς εργασιακή ασφάλεια, με ελαχιστοποίηση της μόνιμης εργασίας και αναπληρωτές απλήρωτους από προγράμματα ΕΣΠΑ, είναι το «Νέο Σχολείο» που οικοδομεί το νεοφιλελεύθερο επιτελείο του υπ. Παιδείας απόλυτα προσαρμοσμένο στις Μνημονιακές εντολές κυβέρνησης, ΕΕ και ΔΝΤ.

Οι εκπαιδευτικοί δε θα μείνουμε παθητικοί στην κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων μας που επιχειρεί το υπ. Παιδείας.

Αγωνιζόμαστε για Δημόσια Δωρεάν Παιδεία προσανατολισμένη στις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα των μαθητών, που θα αναπτύσσει την κριτική τους σκέψη, θα προωθεί την αγάπη για τη γνώση, θα τα μάθει να εξηγούν και να αλλάζουν τον κόσμο, θα τα διδάξει αλληλεγγύη, συλλογικότητα, αγωνιστικότητα, για όλα τα παιδιά, Έλληνες και μετανάστες, χωρίς οριζόντιους ή κάθετους διαχωρισμούς, χωρίς αξιολογικές ή εξεταστικές κρίσεις. Αγωνιζόμαστε για Δημόσια Δωρεάν Παιδεία με παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο, με εκπαιδευτικούς απελευθερωμένους από διαδικασίες χειραγώγησης, με δυνατότητα μετεκπαίδευσης στην ευρύτερη επικράτεια των παιδαγωγικών, κοινωνικών, και αισθητικών επιστημών, ώστε να ανατροφοδοτείται ο εκπαιδευτικός και η εκπαιδευτική διαδικασία στο σύνολό της, με μόνιμη σταθερή κι ασφαλή εργασία.

Απαιτούμε:

·             Να ανακληθεί το έγγραφο της Διεύθυνσης Δ/βάθμιας εκπαίδευσης Λακωνίας και κάθε άλλο αντίστοιχο έγγραφο.

·             Αυτόματη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

·             ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

Αγωνιζόμαστε:

·             Να καταργηθεί ο ν.3848/2010, ο ν.2986/2002 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και το καθηκοντολόγιο.

·             Ενάντια στην αξιολόγηση – χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, την αυτοαξιολόγηση – κατηγοριοποίηση των σχολείων, τη σύνδεση του μισθού με την παραγωγικότητα, αποδοτικότητα.

·             Για μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών και οργανικές θέσεις σε κάθε σχολείο για κάθε εκπαιδευτικό έργο.

Καλούμε:

·             Τις ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. και τις ΕΛΜΕ να πάρουν θέση στην επιχείρηση αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που ξεκίνησε το υπ. Παιδείας.


ΕπιστροφήΕπιστροφή

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα