ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Η ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΟΕ


Ανακοινώσεις
Η στάση μας στη ΔΟΕ

αρχείο

 

Η στάση μας στην ΑΔΕΔΥ
Οικονομικά
Σύλλογοι
Αδιόριστοι
Εκπαιδευτικά

Διεθνή
Φωτογραφίες
Εντυπα των Κινήσεων
Σχήματα
Αλλες διευθύνσεις

 

 

ΑρχήΑρχή

 

Επικοινωνία:

Φόρμα επικοινωνίας

της Ρέππα Ντίνας,

εκπροσώπου

των Παρεμβάσεων Κινήσεων

Συσπειρώσεων

στο Δ.Σ. της ΔΟΕ

www.paremvasis.gr

paremvasisntina@gmail.com

τηλ. Επικοινωνίας 6974750410

NO PASARAN

ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ

ΤΑ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ

 

Χωρίς καμία απολύτως συζήτηση(!!!) περί του νομοσχεδίου, προσέρχεται στη συνάντηση με την υπουργό παιδείας το Δ.Σ. της ΔΟΕ. Με μια πρωτοφανή τακτική η ΠΑΣΚ, πιστή παρά ποτέ στο ρόλο της κυβερνητικής παράταξης, από την πρώτη μέρα που ανακοινώθηκε ότι θα δημοσιοποιηθεί η εισήγηση για το σχέδιο νόμου, αρνήθηκε να μπει στη συζήτηση για το θέμα. Σε ρόλο προστάτη της Υπουργού Παιδείας, της κυβέρνησης και της αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης που προωθεί, η ΠΑΣΚ στο Δ.Σ. της Τετάρτης 14/4, που είχε ως θέμα τη συζήτηση για το πολυνομοσχέδιο, αρνήθηκε να γίνει οποιαδήποτε συζήτηση με τη δικαιολογία ότι είναι εισήγηση κι όχι σχέδιο νόμου. Ζήτησε να γίνει η συζήτηση μετά τη συνάντηση(!!!) για να αποφύγει την πιθανότητα να υπάρχει απόφαση του Δ.Σ. για απόσυρση του πολυνομοσχεδίου. Προσφέρει κυριολεκτικά εκδούλευση στην κυβέρνηση μια και επιδιώκει να περιοριστεί η συζήτηση σχεδόν αποκλειστικά στο 60%-40% κι όχι στο σύνολο του πολυνομοσχεδίου. Στη σημερινή συνάντηση το συνδικάτο θα πάει χωρίς εκτίμηση για το πολυνομοσχέδιο. Ο στόχος της ΠΑΣΚ είναι προφανής. Θέλει να έχει λυμένα τα χέρια, να μην είναι δεσμευμένη από καμία απολύτως απόφαση της ομοσπονδίας, ώστε να κάνει ελεύθερα χειρισμούς και στη συνάντηση με την υπουργό αλλά και με τις δηλώσεις στα ΜΜΕ αμέσως μετά. Το αίτημα για απόσυρση του πολυνομοσχεδίου προσπαθεί να αποφύγει η ΠΑΣΚ. Έτσι, να αφήσει στο απυρόβλητο όλη τη φιλοσοφία και τη λογική της νέας αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης για να πέσει στα μαλακά η κυβέρνηση και με τον τρόπο αυτό να παροπλίσει το εκπαιδευτικό κίνημα για όλη την επόμενη περίοδο. Η ΠΑΣΚ υπηρετεί τον κομματικό σχεδιασμό της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.

 

Το σχέδιο αυτό βρήκε συμπαραστάτη τη ΔΑΚΕ, η οποία αποδέχτηκε τελικά να μη γίνει συζήτηση πριν από τη συνάντηση ενώ υπήρχε υποτίθεται εκφρασμένη πλειοψηφία στο Δ.Σ. για απόσυρση του πολυνομοσχεδίου. Δεμένη πίσω από το άρμα της ΠΑΣΚ, στο ρόλο του συνοδοιπόρου, σε πλήρη συναίνεση με τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια, η ΔΑΚΕ παρʼ όλη τη λεκτική της διαφοροποίηση, τελικά, μήπως δε θέλει να υπάρξει απόφαση της ομοσπονδίας για απόσυρση του πολυνομοσχεδίου;

 

Στο πολυνομοσχέδιο συμπυκνώνεται η επιθετική πολιτική της κυβέρνησης απέναντι στην εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, την εποχή της κρίσης. Είναι κατασκευασμένο για να εξυπηρετεί τα στρατηγικά σχέδια για την αντιδραστική αναδιάρθρωση και το πρόγραμμα σταθερότητας, για το «νέο σχολείο» της αγοράς, φτηνό, ευέλικτο, πειθαρχημένο και ιδιωτικοποιημένο.

 

Το «νέο σχολείο» της αγοράς απαιτεί εκπαιδευτικό προσωπικό που δε θα έχει καμία σταθερότητα, χειραγωγημένο κι υποταγμένο στις άνωθεν εντολές, με χαρακτηριστικά management, ώστε να προωθείται το σχολείο επιχείρηση.

Η απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών στην οποία οδηγούν οι αλλαγές στο τρόπο πρόσληψης με την υποχρεωτική επιτυχία στον ΑΣΕΠ και την κατάργηση της προϋπηρεσίας, ο οποίος θα γίνεται πια χωρίς να προκηρύσσεται ο αριθμός των διορισμών, η αφαίρεση του επαγγελματικού δικαιώματος του εκπαιδευτικού με την ενεργοποίηση του δόκιμου εκπαιδευτικού που θα αξιολογείται στη διετία και θα μετατάσσεται υποχρεωτικά αν κρίνεται μη ικανός, η γενίκευση της ελαστικής εργασίας με το θεσμό του αναπληρωτή με μειωμένο ωράριο, η επιβολή αύξησης του ωραρίου των εκπαιδευτικών με τη γενίκευση των υποχρεωτικών υπερωριών, η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου που ενοχοποιεί τον εκπαιδευτικό, το γονιό, το μαθητή για την κατάσταση της εκπαίδευσης κι αφήνει στο απυρόβλητο την κρατική-κυβερνητική πολιτική, η ιδιωτικοποίηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με τη χορήγηση αδειών στα κολέγια με βάση την κοινοτική οδηγία, η αξιολόγηση των Πανεπιστημίων με βάση της Ευρωενωσιακές κατευθύνσεις, είναι η καρδιά της αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.

Όσες προσπάθειες κι αν καταβάλει ο αστικοποιημένος συνδικαλισμός της συναίνεσης και της υποταγής, η μαχόμενη εκπαίδευση βρίσκεται ήδη στο δρόμο. Το πολυνομοσχέδιο δε θα περάσει.


ΕπιστροφήΕπιστροφή

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα