ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ |
Επικοινωνία:
|
της Ρέππα Ντίνας, εκπροσώπου των Παρεμβάσεων Κινήσεων Συσπειρώσεων στο Δ.Σ. της ΔΟΕ www.paremvasis.gr τηλ. Επικοινωνίας 6974750410 Η εκπαίδευση δεν είναι επιχείρηση, κα Διαμαντοπούλου!!! Το εκπαιδευτικό κίνημα δε θα επιτρέψει να κυριαρχήσει ο μεσαίωνας της αγοράς στο Δημόσιο σχολείο Οι δηλώσεις Διαμαντοπούλου οδηγούν:
Η επίθεση που εξαπέλυσε η Υπουργός Παιδείας στο Δημόσιο σχολείο, στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές με τις δηλώσεις της την Πέμπτη 12/11/2009 ξεπέρασε κάθε φαντασία!!! Με επιθετικό τρόπο, επιχειρεί να καταργήσει τις κατακτήσεις των προηγούμενων αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος και να διαμορφώσει τους όρους για την επίθεση στο δημόσιο σχολείο και τη διαμόρφωση του νέου αποκεντρωμένου σχολείου της αγοράς με την αξιολόγηση, την επίθεση στη μονιμότητα-σταθερή εργασία, τη δια βίου επιμόρφωση και πιστοποίηση ικανοτήτων, τη διατήρηση και «μονιμοποίηση» της ελαστικής εργασίας. …σχετικά με τις προσλήψεις Λογιστικές αλχημίες έκανε για να καταλήξει ότι υπάρχει «υπερπληθώρα εκπαιδευτικών»(!!!) και να προτείνει σαρωτικές αντιδραστικές αλλαγές στον τρόπο πρόσληψης. Καταργεί τους πίνακες και καθορίζει το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ως τον τρόπο διορισμού μονίμων, αναπληρωτών, ωρομισθίων. Το αποτέλεσμα θα είναι η απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών, η περικοπή των διορισμών, η υπολειτουργία των σχολείων. Οι μεγαλοστομίες περί διαφάνειας κι αξιοκρατίας δεν γίνονται παρά για να αποκρύψουν τη βασική τους πρόθεση, να καταργήσουν την αξία των πτυχίων, να τα μετατρέψουν σε κουρελόχαρτα και να δημιουργήσουν ένα αδηφάγο αξιολογικό πλέγμα που θα κονιορτοποιεί τους εκπαιδευτικούς και την εκπαιδευτική διαδικασία, θα τους οδηγεί σε εναρμόνιση με τα κριτήρια της αγοράς. Ξεκαθάρισε ότι ο θεσμός του αναπληρωτή και του ωρομίσθιου δε θα πάψει να ισχύει ποτέ! Η ελαστική εργασία όχι μόνο δεν καταργείται, όχι μόνο διευρύνεται σε νέα τμήματα αλλά αποκτά και νέα ποιοτικά αντιδραστικότερα χαρακτηριστικά. Αναφέρθηκε σε «…προσλήψεις με σαφή προσδιορισμό του τόπου και του χρόνου του διορισμού». Η πρόσληψη δηλαδή μπορεί να γίνεται «…είτε σε επίπεδο σχολείου, είτε σε επίπεδο αρμόδιας Διεύθυνσης», εισάγοντας έτσι, την πρόσληψη από τη σχολική μονάδα και το «στέλεχος εκπαίδευσης» που θα εκπαιδεύεται στην «Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης» για το ρόλο του μάνατζερ. Δηλώνουμε καθαρά: Στην εκπαίδευση υπάρχει διαφανής τρόπος διορισμού. Μαζικοί διορισμοί ΤΩΡΑ με βάση την ημερομηνία λήψης του πτυχίου. Διορισμός όλων όσων εργάζονται στην εκπαίδευση. Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ Αξιολόγηση συνεχώς Ενεργοποιεί το θεσμό του «δόκιμου εκπαιδευτικού», του εκπαιδευτικού δηλαδή που την πρώτη διετία θα είναι υπό δοκιμή και για να μονιμοποιηθεί θα αξιολογείται. Με τον τρόπο αυτό κρατά σε ομηρία χιλιάδες εκπαιδευτικούς, εισάγει κανονικότατα την αξιολόγηση-χειραγώγηση, τη δένει με την εξέλιξη, προωθεί την άρση της μονιμότητας. Αφήνει να εννοηθεί ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει και ψυχολόγους για την εξέταση κι αξιολόγηση των εκπαιδευτικών(!!!). Περί μεταθέσεων και αποσπάσεων Θυμήθηκε η κα Διαμαντοπούλου να μιλήσει για ρουσφέτια κι εκδουλεύσεις στις μεταθέσεις και στις αποσπάσεις. Είναι τουλάχιστον κοροϊδία τα κόμματα εξουσίας που γιγάντωσαν τις πελατειακές σχέσεις σ’ αυτά, τώρα να βγαίνουν τιμητές της διαφάνειας. Ο κόσμος το ‘χει τούμπανο κι εσείς κρυφό καμάρι ότι χρησιμοποιείτε τις αποσπάσεις ως μέσω πειθάρχησης και εκλογικής πελατείας. Το ΥΠΕΠΘ αλλάζει τον τρόπο μεταθέσεων και αποσπάσεων, όχι για να αντιμετωπιστούν τα φαινόμενα ρουσφετιού κι εκδουλεύσεων, αλλά για να ρίξει στις πλάτες των εκπαιδευτικών τις ανεπάρκειες και την επιλογή περικοπής των διορισμών του κράτους. Γι’ αυτό δήλωσε ότι «Κανείς εκπαιδευτικός δεν αποσπάται, εάν δεν έχει βρεθεί ο αντικαταστάτης του για τη θέση στην οποία υπηρετεί». Ποιος άλλος πέραν του κράτους οφείλει να βρει αντικαταστάτη; Οι εκπαιδευτικοί, η δημόσια εκπαίδευση, οι μαθητές μας, θα πληρώσουν και πάλι το λογαριασμό. NO PASSARAN Η κα Διαμαντοπούλου δήλωσε ότι «Πολιτική είναι το επίμονο και επίπονο τρύπημα σκληρών επιφανειών». Της το επιστρέφουμε. Μια είναι η απάντησή μας, ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ. Οι Γ.Σ. που πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο θα σχεδιάσουν τους αγωνιστικούς βηματισμούς με επιτροπές αγώνα, οριζόντιο συντονισμό των ΓΣ, των Επιτροπών, των Συλλόγων πανεκπαιδευτικό, συντονισμό. Θα οργανώσουν την απάντηση του κινήματος, θα πάρουν πρωτοβουλίες για να ξαναβγούμε στους δρόμους, για να δημιουργήσουμε κινηματικά γεγονότα ώστε να προβάλλουμε τα αιτήματα μας, οργανώνοντας την αντίσταση μας σε όλα τα επίπεδα, με αποφασιστικούς, μαχητικούς αγώνες για τις ανάγκες και τα δικαιώματά μας. Το εκπαιδευτικό κίνημα θα ανατρέψει τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις που προωθεί η κυβέρνηση. Απέναντι στην αντιλαϊκή – αντιεκπαιδευτική πολιτική και στο νέο γύρο επίθεσης στα δικαιώματα της εργαζόμενης πλειοψηφίας χρειάζεται να αναπτυχθούν μαχητικοί, αποφασιστικοί απεργιακοί αγώνες διάρκειας που θα υπερασπίζουν και θα διεκδικούν το σύνολο των αναγκών και των δικαιωμάτων μας. Αγώνες πανεκπαιδευτικοί που θα επιδιώκουν να συντονιστούν με όλα τα αγωνιζόμενα τμήματα σε δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα στο μέτωπο παιδείας-εργασίας. Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες οφείλουν χωρίς αναβολή να απαντήσουν ΤΩΡΑ στη νέα επίθεση της κυβέρνησης με ένα και μόνο τρόπο, NO PASSARAN. |
|