ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΝΕΑ


Ανακοινώσεις
Η στάση μας στη ΔΟΕ

Η στάση μας στην ΑΔΕΔΥ
Οικονομικά
Σύλλογοι
Αδιόριστοι
Εκπαιδευτικά

Διεθνή
Φωτογραφίες
Εντυπα των Κινήσεων
Σχήματα
Αλλες διευθύνσεις

 

 

ΑρχήΑρχή

 

Επικοινωνία:

Φόρμα επικοινωνίας

Φόρουμ συζήτησης

ανεξάρτητες αυτόνομες αγωνιστικές ριζοσπαστικές

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

 

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΡΑΣΗΣ

 στην 77η Γ.Σ. της ΔΟΕ

 

 Ζούμε μια τεράστια αντίφαση: από τη μια   τεράστιος πλούτος να συγκεντρώνεται σε ολοένα  και λιγότερους, από την άλλη,  για τους πολλούς  φτώχεια, ακρίβεια και η αβάσταχτη λιτότητα να γίνεται καθεστώς.

Η καπιταλιστική βαρβαρότητα οδηγεί στη βαθύτερη εκμετάλλευση του ανθρώπου και στην επισιτιστική κρίση, την επέκταση της φτώχειας, την καταλήστευση του λαϊκού εισοδήματος, την αύξηση της τιμής του πετρελαίου σε όφελος των πολυεθνικών, την επιστροφή της ανθρωπότητας στο μεσαίωνα των 65 ωρών εργασίας την εβδομάδα  με τη συμφωνία συντηρητικών και σοσιαλδημοκρατικών κυβερνήσεων όπως από κοινού ψήφισαν στην Ε. Ε., την υποταγή των πάντων στην αγορά και το κέρδος του κεφαλαίου, όπως αποτυπώνεται και στην Ευρωσυνθήκη.

Η κυβέρνηση της ΝΔ πρωτοστατεί στην επίθεση στα δικαιώματα μας με τον αντιασφαλιστικό  νόμο – Πετραλιά, τον προϋπολογισμό λιτότητας – την καθήλωση  των μισθών, το μπαράζ ιδιωτικοποιήσεων  κρατικών οργανισμών, την αποδιάρθρωση των εργασιακών σχέσεων, την περιστολή δημοκρατικών δικαιωμάτων όπως η απεργία χρησιμοποιώντας τα δικαστήρια (π,χ. ΔΕΗ).

Στηρίζεται πάνω στου νόμους που ψήφισε η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, όπως ο αντιασφαλιστικός νόμος Ρέππα, το πλαίσιο ιδιωτικοποιήσεων που επέβαλλε αυτή,  αλλά κυρίως στη σημερινή πολιτική του, αφού ψηφίζει την Ευρωσυνθήκη στη Βουλή, αποδέχεται την ιδιωτικοποίηση της  εκπαίδευσης μιλώντας και για την κατάργηση του άρθρου 16 του Συντάγματος, αποδέχεται τα κριτήρια της Ε.Ε. τη δικτατορία των οικονομικών δεικτών της ΟΝΕ που έχουν οδηγήσει στην οικονομική εξαθλίωση των εργαζομένων κ.λπ. Το τμήματα του  μπλοκ της συντηρητικής πολιτικής ανεξάρτητα των διαφορών τους στηρίζουν την ίδια αντιλαϊκή πολιτική.

 Μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τη σημερινή ζοφερή πραγματικότητα έχει και ο συμβιβασμένος – υποταγμένος συνδικαλισμός των ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ αλλά και των δευτεροβάθμιων οργάνων των ομοσπονδιών, που από τη μια αποδέχονται και στηρίζουν όλα τα ιδεολογήματα του μπλοκ εξουσίας  (ανταγωνισμός, ισχυροποίηση της εθνικής οικονομίας κ.λπ) και από την άλλη περιορίζονται σε μια γενική και ελεγχόμενη διαμαρτυρία. Έτσι,  όχι μόνο δεν οργανώνουν τον πανεργατικό συντονισμένο αγώνα με προοπτική τη σύγκρουση και την ανατροπή αυτής της πολιτικής αλλά αντίθετα συναινούν με τους κυρίαρχους (συμφωνία ΓΣΕΕ - ΣΕΒ, την ώρα που εξελισσόταν το ασφαλιστικό, συμμετοχή στο «διάλογο» με την κυβέρνηση κλπ) και οδηγούν τις μεγάλες ελπιδοφόρες λαϊκές αγωνιστικές αντιδράσεις στην απογοήτευση και την ήττα. Ιδιαίτερα προκλητική θεωρούμε για άλλη μια φορά τη στάση τους απέναντι σε σοβαρές  απεργιακές κινητοποιήσεις (απεργίες ΟΤΑ, ΔΕΗ, Τράπεζα Ελλάδας, λιμάνια), που όπως και  στη δική μας μεγάλη απεργία, δεν τις στήριξαν και δεν κάλεσαν όλους τους εργαζόμενους σε κοινό απεργιακό βηματισμό.

Το επόμενο χρονικό διάστημα νέοι γύροι αντιλαϊκής επίθεσης προετοιμάζονται από την κυβέρνηση της Ν.Δ. με αιχμές :

·         Την  όξυνση του οικονομικού προβλήματος με: καθήλωση των μισθών (νέο μισθολόγιο- πειναλόγιο), αχαλίνωτη ακρίβεια, σύνδεση μισθού -παραγωγικότητας, άγρια φορολογία, οικονομική δυσπραγία των σχολείων.

·         Τη διεύρυνση των ελαστικών μορφών εργασίας με: γιγάντωση του αριθμού των ωρομισθίων, νέα ρύθμιση για αναπληρωτές που κατηγοριοποιεί ακόμα περισσότερο το χώρο της μη μόνιμης εργασίας και κάνει πιο δύσκολο το διορισμό , απόπειρα εισαγωγής νέων μορφών ελαστικής εργασίας  (stage) για βοηθητικό προσωπικό στα σχολεία.

·         Την  παραπέρα ιδιωτικοποίηση με: ΟΤΕ-Ολυμπιακή-ΔΕΗ- ΣΔΙΤ κ.λπ.

·         Την  προώθηση της επιχειρηματικής παιδείας με: ιδιωτικοποίηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, εφαρμογή του νόμου πλαισίου,  αλλαγές στην εκπαιδευτική δομή, αξιολόγηση σε όλες τις βαθμίδες και για όλους τους εμπλεκόμενους, μαθητές- εκπαιδευτικού- ιδρύματα, ( το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχει έτοιμα τα κριτήρια αξιολόγησης).

·         Τη συντηρητική  επίθεση στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης με: αναλυτικά προγράμματα-νέα βιβλία-πλαίσιο και πακέτα επιμόρφωσης-καινοτομίες (συμφωνία με 8 «κοινωφελή» ιδρύματα (Λαμπράκη, Λάτση κλπ), Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας, συμφωνία με Microsoft, νομοσχέδιο για την επιμόρφωση κ.λπ.

·         Την  ένταση του αυταρχικού και συντηρητικού πλαισίου με: έξαρση της διοικητικής αυθαιρεσίας,  «δικτατορία» των εγκυκλίων, ποινικοποίηση των αγώνων, απαγορεύσεις (περίπτωση 132 Δ. Σχ Αθήνας) κ.λπ.

·         Την επέκταση των νέων αντιασφαλιστικών μέτρων και στο δημόσιο συνδεδεμένο με το νέο μισθολόγιο και κάνοντας ένα βήμα παραπέρα απ’ ότι στον ιδιωτικό τομέα, αλλάζοντας εκτός από τα όρια συνταξιοδότησης και τα ποσοστά από το 70% του μέσου όρου της τελευταίας πενταετίας στο 60% του μέσου όρου της τελευταίας δεκαετίας.

·          Την λεγόμενη  αποκέντρωση με:  λειτουργία των νηπιαγωγείων σε δήμους κι ιδιώτες, αύξηση του ωραρίου λειτουργίας τους και αύξηση του ωραρίου των νηπιαγωγών

Απέναντι στην επίθεση που δεχόμαστε από το κυρίαρχο κοινωνικό – οικονομικό – πολιτικό μπλοκ,

δεν υπάρχει άλλος δρόμος από την αντίσταση και τον ενιαίο αγώνα.

Από τώρα  και με την έναρξη της νέας χρονιάς  πρέπει να κινηθούμε στην κατεύθυνση διαμόρφωσης ενός κινήματος, σε όλα τα επίπεδα, που θα στηρίζεται και θα ενεργοποιεί όλους τους εκπαιδευτικούς και τους άλλους εργαζόμενους και θα επιδιώκει τοπικά και κεντρικά να πετύχει την πλατύτερη διεύρυνση του αγωνιστικού μετώπου ενάντια στην αντιεκπαιδευτική και αντιλαϊκή πολιτική σε κάθε  έκφραση της στο σχολείο και συνολικά στην κοινωνία, με στόχο την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της.

Διεκδικητικό πλαίσιο:

ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  χωρίς αξιολογικούς ή άλλους  αποκλεισμούς. Να μην αναθεωρηθεί το άρθρο 16 και κατάργηση του Νόμου – Πλαίσιο για τα ΑΕΙ και της βάσης του 10. Να μην αναγνωριστεί η κοινοτική οδηγία 36/2005, για την αναγνώριση των ΚΕΣ. ¨Όχι στην ίδρυση Ιδιωτικών – μη κερδοσκοπικών ΑΕΙ.

·   Ενιαίο δημόσιο, δωρεάν 12χρονο βασικό σχολείο για όλους. Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλα τα νήπια και προνήπια (4-6 ετών). Καμία τροπολογία ακύρωσης της μονοετούς υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής. Όχι στην ιδιωτικοποίηση και την αποκέντρωση των νηπιαγωγείων.

·   Κατάργηση του Ν.2525 και 2640 αλλά και των νόμων 2218 και 2240 για την «αποκέντρωση». Εγκατάλειψη κάθε σχεδίου που προωθεί την ιδιωτικοποίηση παράλληλα με την υπαγωγή της εκπαίδευσης στην τοπική αυτοδιοίκηση - αποκέντρωση και την αποσύνδεση της από την αποκλειστική ευθύνη του ΥΠΕΠΘ. Όχι στον Καποδίστρια 2.

·   Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία  στο 15% του Γ.Κ.Π., άμεσος διπλασιασμός των χρηματοδοτήσεων των σχολείων για τις λειτουργικές τους δαπάνες.

·    Έξω από τα σχολεία των κάθε είδους χορηγών και ιδιωτών. Κατάργηση των ΣΔΙΤ και κάθε μορφής ιδιωτικοποίηση. Όχι στο ευέλικτο σχολείο της αγοράς.

·   Καθιέρωση  20 μαθητών ανά τμήμα και 15 μαθητών ανά τμήμα στα νηπιαγωγεία και στις Α΄, Β΄ τάξεις.

·   Νέα αναλυτικά προγράμματα με νέα διάρθρωση σε όλο το 12χρονο σχολείο και νέα βιβλία που να προωθούν την ολόπλευρη γνώση, την κριτική σκέψη και να υπηρετούν τις μορφωτικές ανάγκες όλων των μαθητών ενάντια στην εντατικοποίηση και την αύξηση της ύλης, στον κατακερματισμό της γνώσης, την αποθέωση της πληροφορίας, την ένταση της απόρριψης και της ταξικότητας και το αντιδραστικό ιδεολογικό περιεχόμενο, που προωθούν τα σημερινά  βιβλία. Διδακτική στήριξη στους αλλόγλωσσους μαθητές μας με μαθήματα στη μητρική τους γλώσσα, όπως ισχύει κι για τα παιδιά των Ελλήνων μεταναστών.

Όχι στην ευέλικτη ζώνη, κατάργηση της υπουργικής απόφασης, να μην περάσει η εφαρμογή της, να στηριχθούν οι σύλλογοι διδασκόντων.

·   Όχι στην επιμόρφωση – συμμόρφωση – αξιολόγηση. Καμιά επιμορφωτική διαδικασία στα χέρια ιδιωτών.

Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο.

Όχι στην αξιολόγηση χειραγώγηση και την αξιολόγηση κατηγοριοποίηση σχολείων -μαθητών -εκπαιδευτικών. Όχι στην αυτοαξιολόγηση προπομπό της αξιολόγησης.

Κατάργηση  του νομικού πλαισίου για την αξιολόγηση (ν. 2986 και καθηκοντολόγιο). Κατάργηση του ΔΥΚ.

Συλλογικά δεν εφαρμόζουμε στην πράξη τη αξιολόγηση. Κανείς αξιολογητής στην τάξη.

Όχι στις νέες αξιολογικές διαδικασίες των μαθητών (ατομικός φάκελος μαθητή, εξετάσεις στην Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις κλπ). Αποφασιστική  ενίσχυση του ρόλου των Συλλόγου Διδασκόντων και  ανάδειξής του ως του κυρίαρχου οργάνου  του σχολείου.

Κατάργηση του (μεταξικού) θεσμού των παρελάσεων, κατάργηση της πρωινής προσευχής και των θρησκευτικών.

Ανατροπή της λιτότητας και της εισοδηματικής πολιτικής

·         Ενιαία συλλογική σύμβαση . Γνήσιες συλλογικές συμβάσεις των αγωνιζόμενων κλάδων. Πραγματικές αυξήσεις στους βασικούς, 1400 (και τον φετινό πληθωρισμό) καθαρές αποδοχές για τον νεοδιόριστο Ενσωμάτωση όλων των επιδομάτων στο βασικό μισθό, εκτός από το οικογενειακό και το χρονοεπίδομα. Σχέση εισαγωγικού- καταληκτικού μισθού 1 προς 2,5.

·         Διπλασιασμός του οικογενειακού επιδόματος, ετήσια τιμαριθμική αναπροσαρμογή του Όχι στη σύνδεση μισθού-βαθμού-αξιολόγησης. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη.

·         Αφορολόγητο όριο ίσο με το ετήσιο εισόδημα του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού. Τιμαριθμοποίηση της φορολογικής κλίμακας. Αποφασιστική μείωση των τραπεζικών επιτοκίων, όχι στην τοκογλυφία. Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πλατιάς κατανάλωσης

ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια δουλειάς ή στα 55, ίση με τον τελευταίο μισθό με ενσωμάτωση όλων των επιδομάτων. Κατάργηση των αντιασφαλιστικών νόμων Σιούφα – Ρέππα – Πετραλιά.  Κατάργηση των εργατικών εισφορών, άμεσα της κύριας σύνταξης μας. Όχι στην εξαγορά της στρατιωτικής θητείας. Τα ταμεία στα χέρια των εργαζομένων με  βέτο σε κάθε επιχειρηματική και αγοραία λογική διαχείρισης. Ούτε ένα ευρώ από τα αποθεματικά των ταμείων στο χρηματιστήριο. Πλήρης ιατροφαρμακευτική και οδοντιατρική περίθαλψη για όλους. Να δοθούν τώρα πίσω όλα τα κλεμμένα. Εγγύηση του κράτους για τα αποθεματικά των ταμείων.

Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Όχι στην  άρση της μονιμότητας.  Κάλυψη όλων των αναγκών, πραγματικών και λειτουργικών, με νέες οργανικές θέσεις και με μόνιμους διορισμούς για όλο το αναγκαίο εκπαιδευτικό έργο. Κατάργηση της ωρομισθίας και του θεσμού του αναπληρωτή. Διορισμός όλων των αναπληρωτών. Κανένας αναπληρωτής και ωρομίσθιος χωρίς δουλειά. Κάλυψη όλων των κενών με μαζικούς διορισμούς για την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών  στα σχολεία (ειδική αγωγή, αντισταθμιστική εκπαίδευση κλπ). Άμεσος διορισμός τουλάχιστον 2.000 νηπιαγωγών. Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, διορισμοί με βάση το χρόνο λήψης πτυχίου.  Κατοχύρωση του ωραρίου των νηπιαγωγών ίσο με τους άλλους εκπαιδευτικούς της Α΄βάθμιας – απόσυρση της εγκυκλίου για το ωράριο στα νηπιαγωγεία. Μείωση του διδακτικού ωραρίου στα επίπεδα της Β/θμιας, για όλους.

Όχι στην αντιδραστική συνταγματική αναθεώρηση, όχι στην επιβολή της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης, την άρση της μονιμότητας, την επιβολή του οικονομικού συντάγματος της Ε.Ε. ως συνταγματικό πλαίσιο για τους μισθούς μας, τον αποχαρακτηρισμό των δασών κ.λπ.

Όχι στη στράτευση- φυλάκιση των νέων από τα 18 στο στρατό. 

με βάση αυτό το διεκδικητικό πλαίσιο:

 Να μετατρέψουμε τα σχολεία και τους συλλόγους, σε κάστρα αντίστασης και δράσης, να γίνουν φορείς επικοινωνίας και δράσης με τους γονείς και φορείς ενός κινήματος , ενάντια στη λιτότητα και την επίθεση στη εργασία, υπεράσπισης και διεύρυνσης της δημόσιας εκπαίδευσης και ενός μορφωτικού ρεύματος αντίπαλου στην ιδεολογική επίθεση του σχολείου επιχείρηση – της εισβολής των εταιρειών στα σχολεία- αλλά και το σκοταδισμό.

·         Αποφασιστικό αγώνα μαζί με τους γονείς (γράμμα, επιτροπή αγώνα, αγωνιστικές πρωτοβουλίες) από τώρα, για τα ζητήματα του δημόσιου νηπιαγωγείου, την ιδιωτικοποίηση και την αποκέντρωση, τον αποκλεισμό παιδιών, τη σχολική στέγη. Καμιά αύξηση του ωραρίου των νηπιαγωγών.

·         Για τα ζητήματα της προσχολικής αγωγής οργανώνουμε την πάλη στα νηπιαγωγεία με ανυπακοή στο διευρυμένο ωράριο με συλλογική κάλυψη, υπεράσπιση με επιτροπές αγώνα του δικαιώματος όλων των παιδιών 4-6 χρόνων στη δημόσια και δωρεάν προσχολική αγωγή, με γράμμα, από σήμερα, προς τους γονείς και κοινή πάλη για την εξασφάλιση των απαραίτητων χώρων και του εκπαιδευτικού προσωπικού

·         Αποφασιστική προβολή της χάρτας εργασιακών δικαιωμάτων (κενά-ωράρια-υπερωρίες – συμπτύξεις – αυθαίρετες μετακινήσεις ), με στόχο ένα μάχιμο δίκτυο αποφάσεων του συλλόγων διδασκόντων και συλλόγων Π.Ε., συλλογική διεκδίκηση μαζί με τους γονείς(μαζικές συγκεντρώσεις, διαμαρτυρίες), κόντρα στις ελλείψεις, τις καταστρατηγήσεις και τον αυταρχισμό.

·         Μαζική δράση κατά των φαινομένων εγκατάλειψης του δημόσιου σχολείου ως συνέπεια της υποχρηματοδότησης: Καταγγελίες στις ΔΕΠ για τη μείωση των λειτουργικών κονδυλίων. Καμπάνια για το οξυμένο πρόβλημα της σχολικής στέγης. Ενεργοποίηση συλλόγων και γονέων. Παραστάσεις, κινητοποιήσεις, υπομνήματα, καταγγελίες στις Διευθύνσεις και τις Περιφέρειες.

·         Αυτοτελής δράση για τα ζητήματα των ελαστικών εργασιακών σχέσεων και της ωρομισθίας, με στόχο την ενημέρωση και συσπείρωση ωρομισθίων(επιτροπές των συλλόγων), με στόχο να αποσπάσει νίκες γύρω από τους όρους εργασίας τους (αποζημίωση, ένσημα, προϋπηρεσία, δικαιώματα)  αλλά  και της ίδιας της εργασιακής τους υπόστασης.

·         Ολοκληρωμένη παρέμβαση του κινήματος με μαζικούς όρους και με μια ριζοσπαστική, παιδαγωγική και μορφωτική αντίληψη στη διασύνδεση «σχολείου  και ιδεολογίας».  Μία τολμηρή και οργανωμένη παρέμβαση του κινήματος απέναντι στα νεοσυντηρητικά, νεοφιλελεύθερα και σκοταδιστικά φαινόμενα που συναντάμε καθημερινά στη δουλειά μας. Να συγκροτήσουμε παιδαγωγική ομάδα σε κάθε σύλλογο για την ανταλλαγή εμπειρίας αλληλοτροφοδότησης ,  για τη ανάπτυξη μιας άλλης εκπαιδευτικής πράξης.

Μετατροπή των σεμιναρίων για βιβλία, ερωτηματολόγια, Ευέλικτη Ζώνη, κλπ. σε ανοιχτό βήμα καταγγελίας και διατύπωση μιας διαφορετικής πρότασης από την οπτική γωνία των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών.

·         Για όλα τα παραπάνω αλλά και για το σύνολο των ζητημάτων στην εκπαίδευση και στην εργασία (λιτότητας, ασφαλιστικό, τραπεζική τοκογλυφία,  ιδιωτικοποιήσεις, περιεχόμενο σχολείου, αποκλεισμός , αξιολόγηση κλπ)  ξεδιπλώνουμε μια μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης των γονέων και της κοινωνίας(γειτονιές), όπως στην περίοδο της απεργίας με γράμμα, αφίσες στις γειτονιές, πανό, συγκεντρώσεις που θα καταλήγουν σε κοινές αγωνιστικές πρωτοβουλίες.

·         Συντονισμός συλλόγων με πραγματικό αγωνιστικό περιεχόμενο. Στην κατεύθυνση της ανάπτυξης της δράσης από τα κάτω να συγκροτήσουμε το συντονιστικό των συλλόγων Π.Ε. και των ΕΛΜΕ. Με τέτοια θέαση, μπορούμε να συντονιστούμε σε διακλαδική και πανεργατική κατεύθυνση,  επιχειρώντας αγωνιστική σύμπτωση με τους αγωνιζόμενους κλάδους (π.χ. Δ.Ε., ΟΤΑ. ΥΓΕΙΑ) – συντονισμό Α΄ βάθμιων σωματείων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

·         Διαρκής αγωνιστική κινητικότητα γύρω από τα ζητήματα που εκτιμούμε ότι θα ανοίξει η κυβέρνηση την επόμενη χρονιά (ασφαλιστικό, μισθολόγιο), έτσι ώστε να ξαναστηθεί ένα απεργιακό αγωνιστικό δίκτυο έτοιμο να σηκώσει το βάρος ενός μεγάλου αγώνα που απαιτείται για να ανατραπούν αυτά τα σχέδια.
 Προετοιμασία μάχης για μισθολόγιο, καμπάνια για λιτότητα, ενημέρωση για τη δομή και τη σημασία του μισθολογίου. Τοπικές και κεντρικές δράσεις για λιτότητα - ακρίβεια-τραπεζική τοκογλυφία.
 Πρωτοβουλία για τα ζητήματα που αφορούν το ασφαλιστικό του δημοσίου, αποφάσεις και δράση γύρω από αυτά. Αποφάσεις συλλόγων και συντονιστικό πρωτοβάθμιων σωματείων δημόσιου τομέα για ασφαλιστικό, μισθολόγιο. Δράσεις γύρω από το ΜΤΠΥ σε ΑΔΕΔΥ, Ταμείο, κυβ. φορείς κλπ

·         Εξακολουθεί να προέχει ο πανεκπαιδευτικός σχεδιασμός της δράσης μας και το στήσιμο του πανεκπαιδευτικού μετώπου. Στήριξη και κοινή δράση  με το φοιτητικό κίνημα. Η συγκυρία δείχνει την ανάγκη να το επιχειρήσουμε τώρα που ομολογείται από όλους τους εκπαιδευτικούς χώρους η ανάγκη για κοινούς απεργιακούς αγώνες διάρκειας.

Προχωράμε ακόμα:

·               Σε έκτακτες Γ.Σ. μέσα στο πρώτο 20ήμερο του Σεπτέμβρη με στόχο την οργάνωση την δράσης, τη δημιουργία επιτροπών αγώνα, τη δημιουργία δικτύου ενημέρωσης σε κάθε σύλλογο και προώθηση όλων των δράσεων που προτείνουμε με στόχο να γίνει αυτό υπόθεση των αγωνιστών της βάσης.

·               Όλα τα παραπάνω χρειάζεται να οδηγούν σε μια πρώτη συγκέντρωση δυνάμεων που θα επιδιώκει μια εφ’ όλης της ύλης μεγάλη κινητοποίηση, πανελλαδικά/ή στο τέλος του Σεπτέμβρη – αρχές Οκτώβρη, ως πρώτη απάντηση στα οξυμμένα προβλήματα του Σεπτέμβρη και συγκέντρωση δυνάμεων για την προώθηση του συνολικού απεργιακού σχεδίου.

·         Η ίδρυση απεργιακών ταμείων των συλλόγων με ενιαία  λειτουργία σε όλη τη χώρα αποτελεί πρώτιστη ανάγκη αυτήν την περίοδο.

2. Προετοιμάζουμε μια συνολική αντιπαράθεση - σύγκρουση. 

Έτσι με βάση όλη τη δράση μας, μαζί με την αυτοτελή αξία των μαχών αυτών, εργαζόμαστε και προετοιμάζουμε τους όρους για να συγκροτηθεί το Μέτωπο Παιδείας – Εργασίας που θα στηρίζεται στη βάση των εργαζομένων (Γ.Σ., συντονισμό πρωτοβάθμιων σωματείων και απεργιακών Επιτροπών),  θα είναι ανεξάρτητο από την ΑΔΕΔΥ και θα επιδιώκει τη σύγκρουση και ανατροπή της αντιλαϊκής και αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Σ΄ αυτή την κατεύθυνση  προτείνουμε και προετοιμάζουμε τη συνολικοποίηση της αντιπαράθεσης με την πρόταση για την εκδήλωση απεργιακού αγώνα διαρκείας με επαναλαμβανόμενες μορφές, που θα συνοδεύονται από πανελλαδικά συλλαλητήρια, καταλήψεις κτιρίων, δυναμικές δράσεις, με τον καλύτερο δυνατό συντονισμό με άλλους αγωνιζόμενους κλάδους (ιδιαίτερα ΟΛΜΕ, ΟΤΑ, ΥΓΕΙΑ) για τα αιτήματά μας.

Αυτή την πρόταση αγώνα την προωθούμε, στο σύνολό της, ως στοιχείο της συνεισφοράς του κλάδου μας σε αυτό τον αγώνα, μέσα σε όλες τις διαδικασίες βάσης και δράσης των συλλόγων (Γ.Σ., συντονισμούς σωματείων, καμπάνιες σε γονείς, συγκεντρώσεις κ.λπ και την καταθέτουμε και στο συνέδριο) προετοιμάζοντας τους όρους για την υλοποίηση της την επόμενη περίοδο. Γι  αυτό προτείνουμε Γ.Σ. παντού, και στους άλλους εργασιακούς και εκπαιδευτικούς χώρους,  στο τέλος Οκτώβρη, την περίοδο που κρίνεται το οικονομικό ζήτημα – εισοδηματική πολιτική, προϋπολογισμός- που θα έχουν προηγηθεί δύο μήνες δράσης και προετοιμασίας, που θα έχουν φανεί οι κυβερνητικές προθέσεις και μέτρα.

Οι Γ.Σ. θα συζητήσουν και θα εκτιμήσουν τα βήματα στον κλάδο και στο συντονισμό με τους άλλους κλάδους, την κυβερνητική επίθεση και θα αποφασίσουν για την συγκεκριμενοποίηση της εκδήλωσής του απεργιακού αγώνα (χρόνο εκδήλωσης του,κλπ). και με αιχμές:

Τη λιτότητα και την ακρίβεια, το ασφαλιστικό και το μισθολόγιο στο δημόσιο, τα εκπαιδευτικά και τις αναδιαρθρώσεις (ιδιωτικοποίηση, αξιολόγηση κλπ), τις ιδιωτικοποιήσεις – ΣΔΙΤ.

Αν η κυβέρνηση αιφνιδιάσει με κρίσιμα μέτρα νωρίτερα(π.χ. μισθολόγιο, ασφαλιστικό, αξιολόγηση) αναπροσαρμόζουμε χρονικά το αγωνιστικό σχέδιο για να απαντήσουμε άμεσα.


ΕπιστροφήΕπιστροφή

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα