ΑΓΓΛΙΑ: Αντικίνητρο η αμοιβή των εκπαιδευτικών με βάση την απόδοσή τους
επιμέλεια Παναγιώτης Σάμιος
Το μέτρο για αμοιβή των εκπαιδευτικών με βάση την απόδοσή τους και την ποιότητα του εκπαιδευτικού τους έργου δε λειτουργεί ως κίνητρο για βελτίωση της εργασίας τους . Αυτό παρουσιάζεται ως συμπέρασμα από δημοσκόπηση που έγινε μεταξύ των εκπαιδευτικών από την εφημερίδα Times Educational Supplement (21-9-01). Τα 2/3 αυτών που πέρασαν επιτυχώς την αξιολόγηση και έλαβαν μπόνους 2.000 λιρών ανέφεραν ότι το σύστημα είναι άδικο και ότι το γεγονός αυτό δεν τους επηρρέασε καθόλου. Αντίθετα το σύστημα αξιολόγησης και πριμοδότησης των παραγωγικών οδήγησε πολλούς εκπαιδευτικούς να εγκαταλείψουν οριστικά το επάγγελμα.
(26-10-2001)