ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΝΕΑ


Ανακοινώσεις
Η στάση μας στη ΔΟΕ

Η στάση μας στην ΑΔΕΔΥ
Οικονομικά
Σύλλογοι
Αδιόριστοι
Εκπαιδευτικά

Διεθνή
Φωτογραφίες
Εντυπα των Κινήσεων
Σχήματα
Αλλες διευθύνσεις

 

 

ΑρχήΑρχή

 

Επικοινωνία:

Φόρμα επικοινωνίας

Φόρουμ συζήτησης

ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Π.Ε.

Οι τακτικές Γενικές Συνελεύσεις και οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέων Δ.Σ. των Συλλόγων Π.Ε. γίνονται σε μια εξαιρετικά κρίσιμη περίοδο για το εκπαιδευτικό κίνημα αλλά και για τους εργαζόμενους συνολικότερα :

  • Πριν στεγνώσει το μελάνι των προεκλογικών δηλώσεων ότι δε θα θιγούν όρια ηλικίας, συντάξιμες αποδοχές και εισφορές, η κυβέρνηση της Ν.Δ. σήμανε ολοκληρωτική επίθεση απέναντι στα ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων. Αργότερα – λιγότερα – χειρότερα, είναι το σύνθημα της νέας επέλασης. Κυβέρνηση – αντιπολίτευση, Ε.Ε. και ΣΕΒ ως σύγχρονη ιερή συμμαχία προωθούν την αποδόμηση της κοινωνικής ασφάλισης, ενώ ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, αντί να οργανώσουν την αντίσταση των εργαζομένων, νομιμοποιούν το διάλογο – φάρσα και καλλιεργούν κλίμα συναίνεσης, υποταγής  και αγωνιστικής απραξίας.
  • Με το νέο προϋπολογισμό λιτότητας, οι δαπάνες για την παιδεία μειώνονται στο 3,06 % του ΑΕΠ από 3,49 % πρόπερσι και 3,09% πέρσι, οι μισθοί και οι συντάξεις καθηλώνονται σε επίπεδα φτώχειας, ενώ οι μισθωτοί είναι και πάλι αυτοί που θα σηκώσουν το κύριο φορολογικό βάρος.
  • Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ένα χρόνο μετά τη μεγάλη απεργία των έξι εβδομάδων, η κυβέρνηση, παραδίδει την προσχολική αγωγή στους δήμους και στους ιδιώτες. Για πρώτη φορά μεταπολεμικά λειτουργούν νηπιαγωγεία από τους δήμους κάνοντας πράξη τον εφιάλτη της αποκέντρωσης, ενώ τα ιδιωτικά νηπιαγωγεία ανέβασαν την πελατεία τους από 4.448 νήπια το 2006 σε 35.000 το 2007 !  Ταυτόχρονα, αυξήθηκε το διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών κατά 2.30 ώρες την εβδομάδα.  Τα χιλιάδες κενά σε δασκάλους, νηπιαγωγούς και ειδικότητες που σημειώθηκαν στην αρχή της σχολικής χρονιάς, δεν έχουν καλυφθεί ακόμα, ενώ οι πιέσεις της διοίκησης για υπερωρίες και πληθωρικά τμήματα στα ολοήμερα δημιουργούν ένα ασφυκτικό κλίμα και μια εικόνα αποδόμησης στα δημόσια σχολεία.
  • Στην πρώτη του ομιλία στην Κ.Ε. της Ν.Δ. ο νέος υπουργός Παιδείας, ξαναέβγαλε από τη φαρέτρα του τη δαμόκλεια σπάθη της αξιολόγησης, λέγοντας ότι πρώτη προτεραιότητα της πολιτικής του είναι η εφαρμογή της αξιολόγησης στην εκπαιδευτική διαδικασία και τους εκπαιδευτικούς.
  • Μαθητές και φοιτητές βγαίνουν ξανά στους δρόμους του αγώνα απέναντι στην πολιτική που υποβαθμίζει τη δημόσια παιδεία σε όφελος των σχολαρχών των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών. Η κυβέρνηση επιστρατεύει και πάλι τον αυταρχισμό απέναντι στη μαχόμενη εκπαίδευση : κάμερες και ΜΑΤ στις πορείες, διώξεις μαθητών για τις περσινές καταλήψεις, ακόμα και διώξεις απεργών δασκάλων (βλ. Μενίδι).

Την περσινή σχολική χρονιά, οι μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, οι απεργίες, οι διαδηλώσεις, οι καταλήψεις, έθεσαν τα θεμέλια για ένα νικηφόρο μέτωπο παιδείας – εργασίας, ακύρωσαν την πρώτη προσπάθεια υπερψήφισης της συνταγματικής αναθεώρησης και δημιούργησαν σοβαρά ρήγματα στην κυβερνητική πολιτική. Φέτος, τα κινήματα των δασκάλων, των καθηγητών και της νεολαίας, πρέπει να συντονίσουν τα βήματά τους στην κατεύθυνση του μετώπου παιδείας-εργασίας που μπορεί να δώσει φωνή και συλλογική αγωνιστική έκφραση στη διάχυτη κοινωνική δυσαρέσκεια, να οδηγηθούν σε νικηφόρους αγώνες ανατροπής της νεοσυντηρητικής πολιτικής.

 Σε αυτή τη συγκυρία, καλούμε τους συναδέλφους να συμμετέχουν μαζικά στις Γενικές Συνελεύσεις, να υποστηρίξουν με το λόγο και την ψήφο τους αγωνιστικές αποφάσεις και πλαίσια και να στηρίξουν στις εκλογές τα σχήματα των Παρεμβάσεων Κινήσεων Συσπειρώσεων.

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

§       Να ενισχύσουν το δίκτυο αγωνιστικής συνεύρεσης  με όλους τους χώρους εκπαιδευτικών και σωματεία εργαζομένων.

§       Με ενισχυμένο το ρόλο των Γενικών Συνελεύσεων και των επιτροπών αγώνα ως κεκτημένη πια κουλτούρα του αγώνα μας.

§       Να συνεχίσουν την οικοδόμηση της συνεργασίας με τους εργαζόμενους γονείς, που άνοιξε με την απεργία, δίνοντάς της μονιμότερα χαρακτηριστικά.

§       Να μπλοκάρουν στην πράξη, και με αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων, όλα τα διοικητικά ελεγχόμενα προγράμματα που εισάγουν στο σχολείο τους χορηγούς, την ευέλικτη ζώνη, τη λογική της αγοράς και τις λογικές του ανταγωνισμού μεταξύ σχολείων και συναδέλφων.

§       Να πρωτοστατήσουν στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των νηπιαγωγών απέναντι σε πιέσεις που οδηγούν στην αύξηση του ωραρίου εργασίας τους, στην παραβίαση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα

§       Να οργανώσουν τη δημιουργία ενός δικτύου ενημέρωσης όλων των συναδέλφων για τη συνέχιση της κριτικής γύρω από τα νέα βιβλία και την ανάδειξη των τεράστιων προβλημάτων που ανακύπτουν από το περιεχόμενό τους και την έκταση της ύλης. Να συντονίσει τη συλλογική προσπάθεια για την ανάπτυξη εναλλακτικού διδακτικού υλικού από τη μάχιμη εκπαίδευση.

§       Να αντισταθούν και να βάλουν φρένο στις αυθαιρεσίες της διοίκησης, τον εκφοβισμό των συναδέλφων, την παραβίαση των δικαιωμάτων τους.

§       Να αντισταθούν στην προσπάθεια επιβολής της αξιολόγησης, να ταχθούν ασυμβίβαστα στον αγώνα για την παιδαγωγική ελευθερία και τη δημοκρατία στο σχολείο και την αποφασιστική ενίσχυση του συλλόγου διδασκόντων.

§       Για συλλόγους που θα δίνουν μεγαλύτερη ορμή στην ανεξάρτητη, ακηδεμόνευτη, ταξική συνδικαλιστική δράση, θα συμβάλουν στην ανάπτυξη ενός κινήματος που θα χρωματίσει το μέλλον και θα συγκροτεί ένα  ευρύτερο ρεύμα ρήξεων και ανατροπών απέναντι στις κυρίαρχες δυνάμεις και την πολιτική τους. Θα αποτελούν κύτταρα κοινωνικών, παιδαγωγικών και πολιτιστικών δράσεων και πρωτοβουλιών.

Δίνουμε τη μάχη για Συλλόγους που ενώνουν, σκέφτονται, αγωνίζονται, ανατρέπουν, δημιουργούν

Με το βλέμμα στραμμένο στους αγώνες που έρχονται, διεκδικούμε :

Α. Οικονομικά:

1. Να ζούμε με αξιοπρέπεια από το μισθό μας και μόνο. 1400 ευρώ καθαρές αποδοχές στο νεοδιοριζόμενο.

Ενσωμάτωση όλων των επιδομάτων στο βασικό μισθό. Καμιά σύνδεση μισθού – αξιολόγησης. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη. Γνήσιες συλλογικές συμβάσεις των αγωνιζόμενων κλάδων. Ενιαία συλλογική σύμβαση εργασίας σ’ όλη την εκπαίδευση.

2. Γενναία αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 15% του Γ.Κ.Π.  Όχι σε κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης – εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης. Κατάργηση των Συμπράξεων Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα και ανέγερση σχολικών κτιρίων με αποκλειστική ευθύνη του Δημοσίου.  

3. Αφορολόγητο όριο στο ύψος του μισθού του νεοδιόριστου ( 14Χ 1400).

Β. Ασφαλιστικά – Συνταξιοδοτικά:

1.      Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων ΝΔ( Σιούφα) –ΠΑΣΟΚ( Ρέππα) και των αντιασφαλιστικών διατάξεων. 

2.      Ενιαία ασφαλιστικά δικαιώματα για όλους χωρίς διαχωρισμούς σε νέους – παλιούς ασφαλισμένους. Πραγματική δημόσια καθολική κοινωνική ασφάλιση.

3.      Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια δουλειάς χωρίς όριο ηλικίας, ίση με τον καταληκτικό μισθό ή 55 χρονών. Κατάργηση της διάταξης για εξαγορά της στρατιωτικής θητείας.  Αναγνώριση του χρόνου αδιοριστίας ή ανεργίας ως συντάξιμου χρόνου. Αυτόματη αναγνώριση του χρόνου υπηρεσίας σε οποιοδήποτε ασφαλιστικό καθεστώς (δημόσιο, ΙΚΑ, κλπ.) χωρίς εξαγορά.

4.      Να δοθούν τώρα πίσω όλα τα κλεμμένα. Να εμποδιστεί κάθε χρηματιστηριακή ή επιχειρηματική κίνηση των ταμείων.  Εγγύηση του κράτους για τα αποθεματικά των ταμείων.

5.      Πλήρη, δωρεάν και υψηλής ποιότητας ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Καμία συμμετοχή των εργαζόμενων στις δαπάνες για την ιατροφαρμακευτική  περίθαλψη.

6.      Κατάργηση εδώ και τώρα της εισφοράς για κύρια σύνταξη. Συνολική μείωση των εργατικών εισφορών στην κατεύθυνση της κατάργησής τους και παράλληλα αύξηση των εισφορών κράτους και εργοδοτών.

7.      Καμιά συμμετοχή στο διάλογο- απάτη που νομιμοποιεί τις επιχειρούμενες αλλαγές.

Γ. Εκπαιδευτικά:

1. Νηπιαγωγεία -Αποκέντρωση

·        Δίχρονο υποχρεωτικό Δημόσιο Νηπιαγωγείο, Ενιαίο 12χρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλους, χωρίς ταξικούς, αξιολογικούς ή άλλους φραγμούς.

·        Μείωση του ωραρίου εργασίας στα πλαίσια της Β’ βάθμιας και άμεσα εξίσωση του ωραρίου των νηπιαγωγών με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της Α’ βάθμιας με βάση τα χρόνια υπηρεσίας. Όχι στην επέκταση του ωραρίου των νηπιαγωγείων.

·        Να καταργηθούν οι ν. 2218 – 2240 για τη λεγόμενη αποκέντρωση. Κατάργηση τώρα της αντιδραστικής τροπολογίας για τα νηπιαγωγεία. Αντίσταση σε κάθε σχέδιο που προωθεί την ιδιωτικοποίηση – αποκέντρωση, την υπαγωγή στην τοπική αυτοδιοίκηση των σχολείων.

·        Άμεσοι και μαζικοί διορισμοί νηπιαγωγών, για να καλυφθούν οι ανάγκες της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής με βάση το χρόνο λήψης πτυχίου.

·        Μείωση των μαθητών σε 1/15 για το νηπιαγωγείο και 1/20 για το δημοτικό

·        Ούτε ένα προνήπιο, ούτε ένα νήπιο να μη μείνει εκτός δημόσιου νηπιαγωγείου! Να μην αφαιρεθεί από κανέναν το δικαίωμα πρόσβασης στη δημόσια εκπαίδευση.

·        Να καλυφθούν όλες οι εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των παιδιών (4-6) για: εκπαίδευση, ασφάλεια, κατάλληλα και επαρκή κτίρια, εξοπλισμό, εκπαιδευτικό υλικό, εκπαιδευτικό προσωπικό, πρώιμη παρέμβαση για παιδιά με ειδικές ή μαθησιακές δυσκολίες και για αλλόγλωσσα κα αλλόθρησκα παιδιά.. Άμεσα χρηματοδότηση των νέων τμημάτων ολοημέρων με το ποσό που δίνεται στα νεοϊδρυθέντα ολοήμερα νηπιαγωγεία

·        Να ιδρυθούν νέα νηπιαγωγεία για την επόμενη χρονιά και να γίνουν οι απαραίτητοι διορισμοί νηπιαγωγών, να υπάρξει αύξηση των οργανικών θέσεων.

·        Να καταργηθεί ο  Νόμος που αφορά στη «Δημιουργία φορέα διαχείρισης ολοκληρωμένων προγραμμάτων δια βίου μάθησης», που ψηφίστηκε από τη Βουλή στις 24.5.2007, ο οποίος εκχωρεί κομμάτια του δημόσιου νηπιαγωγείου σε Δήμους και ιδιώτες.

2. Αξιολόγηση - χειραγώγηση

·        Καμιά  αξιολόγηση - κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών, μαθητών και σχολείων

·        Κατάργηση του νόμου 3229 για την αξιολόγηση.

·        Όχι στην αξιολόγηση των μαθητών με ατομικούς φακέλους αξιολόγησης που προβλέπουν τα νέα βιβλία.

·        Να καταργηθεί όλο το θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης – χειραγώγησης – κατηγοριοποίησης - Παιδαγωγική ελευθερία και Δημοκρατία στο σχολείο.

·        Μέτρα στην πράξη για τη μη εφαρμογή της αξιολόγησης. Κανείς αξιολογητής μέσα στα σχολεία, καμιά έκθεση αυτοαξιολόγησης, καμιά κατάθεση προγραμματισμού εργασίας, ή πορειών διδασκαλίας.

3. Κατάργηση της ευέλικτης ζώνης της ιδιωτικοποίησης, των χορηγών, της αξιολόγησης. Ελευθερία των εκπαιδευτικών και  των μαθητών τους στη διαμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών πέρα από το κρατικό αναλυτικό πρόγραμμα, χωρίς άνωθεν παρεμβάσεις.

4. Όχι στην εικονική – αποσπασματική «επιμόρφωση». Όχι στην επιμόρφωση – συμμόρφωση. Ουσιαστική επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και του Δημόσιου Σχολείου. Καμιά συμμετοχή των ιδιωτών στη διαδικασία επιμόρφωσης

5. Σχολικά Βιβλία.

Νέα  προγράμματα σπουδών  με ενιαία  διάρθρωση σε όλο το 12χρονο σχολείο και νέα βιβλία που να προωθούν την ολόπλευρη γνώση, την κριτική σκέψη ενάντια στην εντατικοποίηση και την αύξηση της ύλης, στον κατακερματισμό της γνώσης, την αποθέωση της πληροφορίας, την ένταση της απόρριψης και της ταξικότητας και το αντιδραστικό ιδεολογικό περιεχόμενο (θεοποίηση της αγοράς και της επιχειρηματικότητας κλπ.) που προωθούν τα νέα βιβλία.

6. Κατάργηση των ΣΔΙΤ, το νόμο σύμπραξης ιδιωτών – κράτους για την κατασκευή σχολικών κτιρίων. Όχι στον Ο.Σ.Κ. Α.Ε. Αποκλειστική ευθύνη του κράτους στην κατασκευή σχολικών κτιρίων.

7. Κάλυψη των κενών

1.      Να συσταθούν νέες οργανικές θέσεις για κάθε αναγκαίο εκπαιδευτικό έργο στα σχολεία και να καλυφθούν με μαζικούς μόνιμους διορισμούς.

2.      Άμεσους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για να καλυφθούν όλα τα κενά και να λειτουργήσουν άμεσα όλα τα Τμήματα Ένταξης και οι Τάξεις Υποδοχής. Όχι στην κάλυψη των κενών με πιέσεις για υποχρεωτικές ή «εθελοντικές» υπερωρίες. Το ωράριο είναι απαραβίαστο!

3.      Δημιουργία Τ.Ε. και Τάξεων Υποδοχής σε όλα τα σχολεία και νηπιαγωγεία και στήριξη της Ενισχυτικής Διδασκαλίας.

Δ. Εργασιακά:

1. Σταθερή και μόνιμη εργασία

1.      Ενιαία εργασιακά δικαιώματα για όλους ενάντια σε κάθε μορφή ελαστικοποίησης.

2.      Όχι στην άρση της μονιμότητας.

3.      Να καταργηθεί τώρα η ντροπή του θεσμού της ωρομισθίας που επεκτείνεται παράνομα και στο κανονικό ωράριο εκτός του Ολοήμερου και μάλιστα με δύο συμβάσεις ωρομισθιακής σχέσης εργασίας του ίδιου εκπαιδευτικού για την κάλυψη πλήρους ωραρίου.

4.      Να προσληφθούν τώρα οι ωρομίσθιοι συνάδελφοί μας με ενιαία εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

5.      Μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση με βάση το χρόνο λήψης πτυχίου και διορισμός όλων των αναπληρωτών ώστε να μην υπάρχει κανένα κενό στα σχολεία μας. Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.

2. Καμία επιμήκυνση του ωραρίου των Νηπιαγωγών.

Κατοχύρωση τώρα του διδακτικού και εργασιακού τους ωραρίου με ενιαία χαρακτηριστικά με την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και μείωση του διδακτικού τους ωραρίου σύμφωνα με τα χρόνια υπηρεσίας.

Μείωση των ωρών εργασίας Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας στο επίπεδο της Β΄/θμιας.

3. Κατάργηση του καθηκοντολόγιου και του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα.

Να πάψει ο αυταρχισμός κι ο διοικητισμός να αποτελούν την «παιδαγωγική λογική» των κρατούντων.

Για όλα τα ζητήματα του σχολείου αποφασίζει ο σύλλογος διδασκόντων.

Λέμε ένα μεγάλο συνολικό όχι

·                    στη συνταγματική αναθεώρηση,  που ιδιωτικοποιεί την εκπαίδευση (αναθεώρηση του άρθρου 16), ακυρώνει τη δυνατότητα δικαστικών – μισθολογικών διεκδικήσεων, καταργεί τη μονιμότητα και προωθεί τον αποχαρακτηρισμό των δασικών εκτάσεων

·                    στο ευέλικτο σχολείο της αγοράς και των χορηγών - στο νέο νόμο πλαίσιο για τα ΑΕΙ

Αγωνιστικό πλαίσιο :

Συγκροτούμε μέτωπο παιδείας - εργασίας με δημιουργία επιτροπών αγώνα με συντονισμό συλλόγων, σωματείων, ομοσπονδιών, φορέων για τη μέγιστη συσπείρωση των εργαζόμενων στο δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα που πραγματοποιούν κινητοποιήσεις, απεργίες, καταλήψεις, διαδηλώσεις με στόχο τη διεκδίκηση των οικονομικών, εκπαιδευτικών κι ασφαλιστικών δικαιωμάτων μας.

Ο αγώνας πρέπει να είναι πολύμορφος, μαζικός, ανυποχώρητος και συντονισμένος.  Με βάση το παραπάνω διεκδικητικό πλαίσιο στην κατεύθυνση συγκρότησης του πανεκπαιδευτικού, πανεργατικού μετώπου- του μετώπου παιδείας εργασίας πραγματοποιούμε :

Γ.Σ. στην Α΄/βάθμια εκπαίδευση σε επόμενο διάστημα για εκδήλωση απεργιακής κινητοποίησης διάρκειας με επαναλαμβανόμενη μορφή (5ήμερες απεργίες), με ταυτόχρονη πρόταση σε όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς χώρους να συγκαλέσουν συνελεύσεις στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Αυτές οι Γ.Σ., καλούνται  να επεξεργαστούν το αγωνιστικό σχέδιο για το πότε και πώς θα προχωρήσουμε στην κήρυξη απεργίας διαρκείας με 5νθήμερες επαναλαμβανόμενες και καταλήψεις σε όλους τους χώρους.

Ειδικότερα για το ασφαλιστικό καλούμε τη  ΔΟΕ να αποφασίσει ότι, κάθε σχέδιο αντιασφαλιστικού νόμου, σημαίνει απεργιακό αγώνα διαρκείας, που ξεκινά με πενθήμερη απεργιακή κινητοποίηση και κλιμακώνεται με γενικές συνελεύσεις και ολομέλεια προέδρων.  Ταυτόχρονα, να απευθυνθεί από τώρα σε ομοσπονδίες και σωματεία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, στην κατεύθυνση πανελλαδικής πανεργατικής απεργιακής έκφρασης διάρκειας  και με στόχο την ανατροπή της αντιασφαλιστικής επίθεσης.

Στα πλαίσια αυτά οι Σύλλογοι  :

·        παίρνουν πρωτοβουλίες για το συντονισμό των συλλόγων και των σωματείων και ανταποκρίνονται σε κάθε ανοιχτό κάλεσμα Συλλόγου Π.Ε. ή πρωτοβάθμιου σωματείου

·        διοργανώνουν σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο, μαζί με φορείς και σωματεία, καμπάνια για το ασφαλιστικό και τα ζητήματα της παιδείας με έκδοση ανακοινώσεων, αφίσας,  γράμματος για τους γονείς κλπ, οργάνωση εκδηλώσεων και συγκεντρώσεων

·        συμμετέχουν μαζικά και με μπλοκ των Συλλόγων  στην πορεία του Πολυτεχνείου.

Στην ίδια κατεύθυνση καλούμε τη ΔΟΕ σε συντονισμό με τις υπόλοιπες Ομοσπονδίες της Εκπαίδευσης, τους φοιτητικούς Συλλόγους, τα σωματεία Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα, στην κατεύθυνση πανελλαδικής πανεργατικής απεργιακής έκφρασης διάρκειας  και με στόχο την ανατροπή της αντιασφαλιστικής επίθεσης.

   Στους δρόμους του αγώνα κερδίζουμε τη ζωή μας


ΕπιστροφήΕπιστροφή

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα