ανεξάρτητες αυτόνομες αγωνιστικές ριζοσπαστικές

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

Ειδική ….απορύθμιση 
στο όνομα του ανθρωπισμού, της ισοτιμίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης

 

Το τελευταίο διάστημα στο χώρο της δημόσιας ειδικής εκπαίδευσης επιχειρείται η υλοποίηση των προϋποθέσεων για την απορύθμισή της και η αποδιοργάνωση των υποστηρικτικών δομών που στηρίζουν τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ταυτόχρονα, υπάρχουν προσπάθειες και κινήσεις που υποβαθμίζουν το χαρακτήρα της δημόσιας εκπαίδευσης, απαξιώνουν τον παιδαγωγικό ρόλο των εκπ/κών ειδικής αγωγής και υποσκάπτουν κεκτημένα εργασιακά δικαιώματα. Τα δεδομένα αυτά σε συνδυασμό με την εφαρμογή μέτρων λιτότητας αναδεικνύουν μια θλιβερή αλήθεια: λιγότερο οικονομικό κόστος και μεταφορά της συλλογικής ευθύνης του οργανωμένου κράτους απέναντι στα ΑμΕΑ, στην ατομική ευθύνη και την προσωπική ευαισθησία του καθενός. Η σημερινή δομή του γενικού σχολείου , το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, καθώς και οι προτάσεις για νέα μέτρα, σε συνδυασμό με την κατάργηση ή υπολειτουργία των υποστηρικτικών μονάδων ειδικής αγωγής, θα θέσουν στο περιθώριο πρώτα και κύρια τους μαθητές με ειδικές εκπ/κές ανάγκες, θα μεγαλώσουν τα ποσοστά μαθητικής διαρροής από το δημοτικό προς το γυμνάσιο και θα βοηθήσουν στην άνθιση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στο χώρο της Ε.Α. 

Απέναντι σε όλα αυτά η δράση του ΠΕΣΕΑ τα τελευταία χρόνια δε στάθηκε στο ύψος των αναγκών της ειδικής αγωγής. Η ενημέρωση των μελών του συλλόγου περιορίστηκε σε επίπεδο ανακοινώσεων μέσα από το περιοδικό. Έλειπε από τον προσανατολισμό του ΔΣ η ανάδειξη των προβλημάτων και η σύνδεσή τους με τα γενικότερα ζητήματα της εκπαίδευσης σε επίπεδο τοπικών συλλόγων. Ο συγκεντρωτισμός του οργάνου και η κλειστή λειτουργία του, η οποία σε ορισμένες περιόδους κατέληγε σε υπολειτουργία, δεν βοήθησε στο να αναπτυχθεί ένα σοβαρό μέτωπο αντίστασης. Τέλος, υπήρχαν περιπτώσεις που το ΔΣ υιοθέτησε θέσεις που σχετίζονταν με θέματα μεταθέσεων και αποσπάσεων, ορίζοντας νέα κριτήρια, έξω από τις συλλογικές διαδικασίες και με γνώμονα το προσωπικό συμφέρον ορισμένων μελών του(κείμενα προς τη Δ.Ο.Ε. και τον υπουργό Παιδείας στις1/7/2002 , 20/12/2002). 

Πιστεύουμε ότι ο ρόλος του νέου ΔΣ του ΠΕΣΕΑ πρέπει να είναι στην κατεύθυνση της διαμόρφωσης συνθηκών για : 

Για τους λόγους αυτούς σας καλούμε το Σάββατο 2 Απριλίου 2005 στο Μαράσλειο Διδασκαλείο και ώρα 10.00 π.μ. να υποστηρίξετε το πλαίσιο προτάσεων που καταθέτουμε στη Γ.Σ., ώστε να αποτελέσουν δεσμευτικές αποφάσεις για το νέο ΔΣ και να στηρίξετε με την ψήφο σας συναδέλφους που λειτουργούν στη λογική της συλλογικότητας και της διαφάνειας σε επίπεδο αποφάσεων και πράξεων.

Ώρα ψηφοφορίας: 13.00-17.30

Οι συνάδελφοι των Κινήσεων-Συσπειρώσεων- Παρεμβάσεων που θέτουν υποψηφιότητα στις εκλογικές διαδικασίες του ΠΕΣΕΑ.

 1. Αγαπητός Θανάσης             τμήμα ένταξης 14ου δημ. σχ.Θεσ/νικης
 2. Αποστολάκης Μανόλης      τμήμα ένταξης 14ου δημ. σχ. Νίκαιας
 3. Βεκρή Ηρώ                          2ο εδικό σχολείο Πειραιά
 4. Δημητρίου Αναστασία         τμήμα ένταξης 5ου δημ. σχ. Κορυδαλλού
 5. Λαγοπούλου Βίκυ                6ο εδικό σχολείο Αθηνών
 6. Μαγαλιού Μάτα                   τμήμα ένταξης 8ου Δημ. σχ. Περάματος
 7. Παντελίδης Ντίνος               ειδικό σχολείο Περάματος
 8. Παππά Ιωάννα                      τμήμα ένταξης 23ου δημ. σχ. Περιστερίου
 9. Σκαρτσίλας Σωτήρης           τμήμα ένταξης 132ου δημ.σχ. Αθηνών
 10.Τσιώλης Σωτήρης               4ο ειδικό σχολείο Θεσ/νίκης
 11.Χαλαστάνης Θοδωρής        ειδικό σχολείο Αλεξάνδρειας

ΕπιστροφήΕπιστροφή ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα