ΨΗΦΙΣΜΑ
Τα Δ.Σ των συλλόγων ΑΘΗΝΑ, ’ ΣΥΛΛΟΓΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ, σε κοινή συνεδρίαση αποφάσισαν τα εξής:
Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στην ωρομισθία ως εργασιακή σχέση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, η οποία αποτελεί παράμετρο μιας γενικότερης αντίληψης μερικής απασχόλησης που αποφάσισε η Κυβέρνηση για το δημόσιο τομέα. Το γεγονός αυτό επηρεάζει αρνητικά το εκπαιδευτικό έργο και θίγει τόσο τα εργασιακά δικαιώματα των ωρομισθίων συναδέλφων όσο και τη λειτουργία του Δημοτικού Σχολείου.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ
Α. Οι συνάδελφοι ωρομίσθιοι αντιμετωπίζουν μεσαιωνικούς όρους εργασίας σε όλα τα επίπεδα.
Οικονομικά: Οι αμοιβές τους είναι άθλιες (Ι2 την ώρα μικτά),δεν πληρώνονται τις αργίες και τα Σαββατοκύριακα, επιπλέον παραμένουν απλήρωτοι από την αρχή του σχολικού έτους.
Ασφαλιστικά: Έχουν μερική ασφάλιση ανάλογη του χρόνου εργασίας και κατοχυρώνουν συνταξιοδοτικά δικαιώματα ύστερα από πολλές δεκαετίες μερικής απασχόλησης ,με επισφαλή και όχι μόνιμη εργασία.
Ωράριο: Έχουν συνεχόμενο ωράριο (πέραν του εξαώρου) και στις δύο ζώνες του προγράμματος 8πμ -4μμ , με ενδιάμεσες μετακινήσεις σε διαφορετικά γραφεία ακόμα και διευθύνσεις. Ουσιαστικά ανοίγει ο δρόμος για καταστρατήγηση και του ωραρίου των μονίμων και αναπληρωτών. Η μείωση του ωραρίου στο επίπεδο της Β΄/θμιας θα δημιουργούσε θέσεις αναπληρωτών στις Σχολικές Μονάδες
Β. Ο αριθμός των ωρομισθίων συνεχώς θα διευρύνεται στην Α΄/θμια εκπαίδευση εξ' αιτίας των πολλών κενών που υπάρχουν όσο και της επέκτασης του ολοήμερου με αποτέλεσμα να υπάρχουν στον ίδιο εργασιακό χώρο (Σχολείο) πολλοί συνάδελφοι με διαφορετική εργασιακή σχέση. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει νέα δεδομένα στα σχολεία και να χρησιμοποιηθεί ποικιλότροπα (απεργοσπαστικός μηχανισμός)
Γ. Οι συνάδελφοι ωρομίσθιοι δεν πρέπει να αποτελούν ξένο σώμα προς τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και θα πρέπει οι σύλλογοι να τους εντάξουν στο πλαίσιο ενιαίας συλλογικότητας και αντιπροσώπευσης ,παράλληλα με προτάσεις αυτοοργάνωσης.
ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Υποβαθμίζεται η ποιότητα της Δημ. Εκπαίδευσης στο Δημοτικό σχολείο γιατί δεν τηρείται η ιδιαιτερότητα της παιδαγωγικής σχέσης δάσκαλος τάξη, κατακερματίζοντας τον εκπαιδευτικό σε πολλά τμήματα σχολεία .Αυτό τον αποξενώνει και τον αφυδατώνει από την παιδαγωγική του ιδιότητα.
Δημιουργείται πρόβλημα στις σχολικές μονάδες με τις εφημερίες
Θα υπάρχουν ανταγωνιστικές σχέσεις που θα προκύπτουν από τους δασκάλους "πλήρους" και περιορισμένης " ευθύνης πρωτόγνωρες για την Α/θμια εκπαίδευση
Θα πρέπει οι συνάδελφοι να αρνούνται τις υποχρεωτικές υπερωρίες
ΖΗΤΑΜΕ
Κάλυψη των οργανικών κενών με μόνιμους εκπαιδευτικούς
Κάλυψη των λειτουργικών κενών με αναπληρωτές
’μεση μετατροπή των συμβάσεων ωρομισθίας σε συμβάσεις αναπληρωτών
ΚΑΛΟΥΜΕ
Τους Συλλόγους της περιφέρειας σε παράσταση διαμαρτυρίας στο γραφείο του περιφερειακού διευθυντή Τσόχα 16 -γήπεδο Λεωφόρου Την Πέμπτη 18-12-03 και ώρα 10π.μ. Παράλληλα τους καλούμε σε συντονισμό για τον προγραμματισμό της δράσης μας το επόμενο διάστημα.
ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ Α' ΑΘΗΝΑΣ :
’ ΣΥΛΛΟΓΟΣ, ΑΘΗΝΑ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ
Επιστροφή | Περιεχόμενα |