ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΓΩΝΑ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ
ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ

 

" Το νομοσχέδιο θα ψηφιστεί ως έχει", αυτό είναι το νόημα του περίφημου διαλόγου της κυβέρνησης, αυτή ήταν η απάντηση του υπουργού Παιδείας και στις 15/1, την ημέρα της απεργίας των εκπαιδευτικών που απαιτούσαν την απόσυρσή του. Γιατί η αξιολόγηση - χειραγώγηση, η νέα ιεραρχική δομή στην εκπαίδευση και η επιμόρφωση συνδέονται άμεσα με τις συνολικότερες αντιδραστικές τομές που επιχειρεί η κυβέρνηση στο δημόσιο τομέα.

Συνδέεται άμεσα με το "νέο σύστημα αμοιβών" που ετοιμάζει η κυβέρνηση, ένα σύστημα που συνδέει το μισθό με την απόδοση. Για να γίνει η σύνδεση απαιτείται σύστημα αξιολόγησης σε κάθε κλάδο και αυτό ψήφισε η κυβέρνηση.

Συνδέεται άμεσα με το νέο βαθμολόγιο, που όχι μόνο αυξάνει τους βαθμούς, μεγαλώνοντας την κατηγοριοποίηση, αλλά καταργεί και τη ακώλυτη βαθμολογική εξέλιξη, συνδέοντας την με την αξιολόγηση.

Συνδέεται άμεσα με το τι σχολείο θέλουν. Ένα σχολείο υποταγμένο στις δυνάμεις της αγοράς και του κέρδους, που η αποδοτικότητα του θα κρίνεται από τις επιδόσεις των μαθητών του. Από κει θα εξαρτάται η χρηματοδότηση του σχολείου αλλά και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Γι αυτό θεσπίζουν την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, γι αυτό ετοιμάζεται η επιδρομή του ΚΕΕ στα σχολεία.

Συνδέεται με το νέο μπαράζ ιδεολογικής χειραγώγησης, τον έλεγχο στη γνώση, την αστυνόμευση στο τι και πως το διδάσκουμε αλλά και με το πόσα παιδιά θα ολοκληρώνουν το σχολείο. Δεν ξεχνάμε ότι οι μισοί μαθητές πετάχτηκαν έξω από το "ενιαίο" λύκειο λόγω της εξεταστικής, αριθμητικής αξιολόγησης του υπουργείου Παιδείας.

Γι αυτό απαιτούσαμε την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου, γι αυτό απαιτούμε την κατάργηση του, γι αυτό πρέπει να πάρουμε όλα τα αναγκαία μέτρα για να μην περάσει στην πράξη. Όπως στην πράξη ποτέ δεν εφαρμόστηκε η αξιολόγηση Σουφλιά, η αξιολόγηση Αρσένη, εξαιτίας της στάσης, της απειθαρχίας, του αγώνα των εκπαιδευτικών.

Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση "ξεπαγώνει" την περίφημη πρότασή της για το ασφαλιστικό λανσάροντας το ίδιο περιεχόμενο σε νέο περιτύλιγμα και με τη σφραγίδα του υποταγμένου συνδικαλισμού ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ. Αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης, αύξηση των εργατικών εισφορών, παράδοση των επικουρικών ταμείων στις ορέξεις του χρηματιστηρίου κ.λπ.

Όσο για τους διορισμούς, την κάλυψη των κενών από το διαγωνισμό, τη μείωση της αναλογίας μαθητών ανά τάξη, τη δίχρονη προσχολική αγωγή, η κυβέρνηση επιλέγει το δρόμο της μαζικής αδιοριστίας, της μόνιμης ελαστικής εργασίας, του διαβλητού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.

Συνένοχος ο υποταγμένος, κρατικός, κυβερνητικός συνδικαλισμός, η πλειοψηφία της ΔΟΕ ΠΑΣΚ - ΔΑΚΕ που ξεπούλησαν την απεργία της 15ης Ιανουαρίου που μαζικά απαιτούσε την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου, που αρνούνται οποιαδήποτε αντίδραση στην πράξη, που αποδέχονται την αξιολόγηση για τη μονιμοποίηση, που σέρνονται στις θέσεις της ΑΔΕΔΥ για σύνταξη με ανώτατο όριο τα 65 χρόνια, που αποδέχονται ως σύστημα πρόσληψης τον ΑΣΕΠ ξεφτιλίζοντας αναπληρωτές και εργασιακή αξία των πτυχίων. Αυτό το μπλοκ της υποταγής και της συνδιαλλαγής που έχει υπογράψει τις πιο μελανές σελίδες του συνδικαλιστικού μας κινήματος πρέπει να ηττηθεί στις Γενικές Συνελεύσεις, να συντριβεί στους δρόμους του αγώνα.

Είτε με πρόεδρο ΠΑΣΚ, είτε ΔΑΚΕ η κυβέρνηση έχει τους συμμάχους της μέσα στο ίδιο το συνδικάτο.

Η ελπίδα βρίσκεται στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, στις Γενικές Συνελεύσεις, τις επιτροπές αγώνα, στο συντονισμό της δράσης τους. Στις μικρές και μεγάλες μάχες ενάντια στην κυβερνητική και συντηρητική πολιτική και στον υποταγμένο συνδικαλισμό. 
Συμμετέχουμε μαζικά στις Γενικές Συνελεύσεις, καταψηφίζουμε την εισήγηση της ντροπής.

 

Αποφασίζουμε - Απαιτούμε -Διεκδικούμε:

  1. Κατάργηση του πολυνομοσχεδίου. Ακύρωση στην πράξη με συλλογικό τρόπο!!! Κανένας αξιολογητής στην τάξη ή το σχολείο. Κανένας συνάδελφος ή σύλλογος διδασκόντων να μην συντάξει τις εκθέσεις "αυτοαξιολόγησης". Δεν δεχόμαστε τις επιτροπές του ΚΕΕ και του Π.Ι. στα σχολεία, δε δίνουμε κανένα στοιχείο. Διευθυντές, Σχολικοί Σύμβουλοι, Προϊστάμενοι να μη δεχθούν να γίνουν αξιολογητές. Πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη από ΔΟΕ και τοπικούς συλλόγους.

  2. Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς. Ενσωμάτωση όλων των επιδομάτων στο βασικό μισθό. Όχι στη σύνδεση μισθού - απόδοσης Αρχικός βασικός μισθός 350.000 δρχ. Σχέση εισαγωγικού καταληκτικού μισθού 1 προς 2,5. Αναδρομική καταβολή, διπλασιασμός του οικογενειακού επιδόματος τώρα.

  3. Απόσυρση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων και σχεδίων. Σύνταξη στα 25 χρόνια δουλειάς.- 55 χρονών. Σύνταξη ίση με τον καταληκτικό μισθό. Να δοθούν πίσω όλα τα κλεμμένα στα ταμεία. Κατάργηση της εισφοράς των εργαζομένων. Καμιά συμμετοχή στο διάλογο - παρωδία.

  4. Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών από την επετηρίδα. Να γίνει τέτοιος αριθμός διορισμών έτσι ώστε να διοριστεί και ο τελευταίος αναπληρωτής πού έχει υπογράψει έστω και μία σύμβαση εργασίας. Να καλυφθούν με μόνιμους διορισμούς όλα τα κενά από το διαγωνισμό άμεσα. Κανένα τμήμα με περισσότερα από 20 παιδιά. Όχι στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

  5. Κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων 2525 και 2640, 12χρονο ενιαίο δημόσιο δωρεάν σχολείο- 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή.

Οριζόντιος συντονισμός δράσης Γενικών Συνελεύσεων - Επιτροπών Αγώνα σε όλη την Ελλάδα. Έκδοση αφίσας, προκήρυξης, ανάληψη αγωνιστικών πρωτοβουλιών.

Δημιουργία ανά σύλλογο επιτροπών αγώνα ενάντια στην εφαρμογή της αξιολόγησης.

Συγκεντρώσεις, στάσεις εργασίας όπου πάει να υλοποιηθεί η αξιολόγηση. 

Προκήρυξη 48ωρης απεργίας 4- 5 Φεβρουαρίου. Την πρώτη μέρα συγκεντρώσεις, τη δεύτερη Γ.Σ. με πρόταση επαναλαμβανόμενες απεργιακές μορφές διάρκειας (48ωρες ή 3ήμερες ή 5ήμερες). Κοινός απεργιακός βηματισμός με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς.

ΕπιστροφήΕπιστροφή ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα