ΤΡΙΤΗ 15/1/2002 24ωρη απεργία 

και συγκέντρωση 12.00 στο ΥΠΕΠΘ

 

 

Να βάλουμε λουκέτο στα σχολεία

 

Γιατί με το πολυνομοσχέδιο για την αξιολόγηση επιδιώκουν να νομιμοποιήσουν τους μηχανισμούς ελέγχου- χειραγώγησης και υποταγής ως μέσο για την υπέρβαση της κρίσης στην εκπαίδευση. Να ελαστικοποιήσουν τις εργασιακές σχέσεις, συνδέοντας το μισθό και το βαθμό με την αξιολόγηση. Να ισχυροποιήσουν το συγκεντρωτισμό και τις ιεραρχικές δομές, την άβουλη υποταγή στις άνωθεν εντολές. Να χρησιμοποιήσουν πιο αποφασιστικά τους εκπαιδευτικούς ως παιδονόμους, ως ιμάντες μεταφοράς της κρατικής γνώσης και της κυρίαρχης ιδεολογίας. Να συνδεθεί η αξιολόγηση των μαθητών με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Να μετατρέψουν τη λειτουργία της όποιας δημόσιας εκπαίδευσης απέμεινε, σε λειτουργία με βάση τα κριτήρια της αγοράς και του κέρδους.

 

Να συμμετέχουμε μαζικά στην απεργία 

 

Γιατί 20 χρόνια μετά την κατάργηση του επιθεωρητισμού (1982) αυτός επανέρχεται με πολύ χειρότερο τρόπο. Με τον καθημερινό χαφιεδισμό, ανταγωνισμό ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες.

Γιατί η κυβέρνηση χρειάζεται ένα μεγάλο έμπρακτο ΟΧΙ στις επιδιώξεις της. Γιατί πολλά χρόνια τώρα προσπαθεί να "περπατήσει" την αξιολόγηση. Οι μεγάλοι αγώνες στο χώρο της εκπαίδευσης (απεργία του '97, εξεταστικά, μαθητικές κινητοποιήσεις) παρεμπόδισαν την εφαρμογή της. Έτσι και τώρα η δική μας συμμετοχή μπορεί να καθυστερήσει τα επιχειρούμενα σχέδια τους. 

Για να μη δώσουμε άλλοθι σ' όλους αυτούς που επιθυμούν χαμηλά ποσοστά για να δηλώσουν άλλη μια φορά ότι "ο κλάδος δεν τραβάει". Για να τραβήξουμε το χαλί κάτω από τα πόδια του υποταγμένου συναινετικού συνδικαλισμού που οδηγεί τους εκπαιδευτικούς και την εκπαίδευση σε ήττες, σε χειροτέρευση της θέσης τους.

 

Η απεργία της Τρίτης δεν είναι αρκετή 

 

Θα ήταν ψεύτης όποιος υποστήριζε ότι με μια 24ωρη αποσύρονται νόμοι στρατηγικής σημασίας για την κυβέρνηση. Ευθύνες υπάρχουν, όχι μόνο στην ΠΑΣΚ που αποδέχεται την ουσία του πολυνομοσχεδίου, αλλά και στη ΔΑΚΕ που το φραστικό της όχι συνοδεύτηκε 5 μήνες τώρα με την άρνηση ουσιαστικών αγώνων. Υπάρχουν και στη ΔΕΕ που δε δεχόταν διεύρυνση του πλαισίου και με άλλα αιτήματα (π.χ αυξήσεις μισθών σε όλους τους εκπαιδευτικούς), ενώ επέμενε σε μια μόνο 24ωρη, μη θεωρώντας σημαντικό να υπάρξουν Γ.Σ. για το τι θα κάνουμε από δω και πέρα σε απεργιακή μέρα. Ας υπάρξει μια πρώτη, ηχηρή αντίδραση. Που θα διατηρεί ζωντανό κι επίκαιρο το αίτημα για κατάργηση της αξιολόγησης, για πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς, για μείωση των ορίων συνταξιοδότησης με αύξηση των συντάξιμων αποδοχών, για μαζικούς διορισμούς από την επετηρίδα, έτσι ώστε να διοριστεί και ο αναπληρωτής που έχει υπογράψει και μια σύμβαση.

Η συνέχεια είναι μπροστά μας. Συντονίζουμε τη δράση μας με βάση τις αποφάσεις των Γ.Σ. Γι αυτό την Τρίτη μετά την πορεία θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη στα γραφεία της ΔΟΕ για να συζητήσουμε και να οργανώσουμε τα επόμενα αγωνιστικά μας βήματα. Για να μην επιτρέψουμε στους αξιολογητές να περάσουν το κατώφλι των τάξεων, για να μπλοκάρουμε τις αξιολογικές διαδικασίες σε όλη την πυραμίδα. Για να γίνουν Γ.Σ. που θα αποφασίσουν απεργίες διάρκειας με επαναλαμβανόμενες μορφές.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ

ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

ΕπιστροφήΕπιστροφή ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα